Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag har fått jätteproblem med huden på låren. Det svider och blir värre av textilier. Började med att jag fick ont av uniformsbrallorna...
Kläder & Bli fin
Behöver ett nytt underställ inför vintern och vill då ha ett som värmer även när jag svettas, tänker därför ylle. Men vill inte ha något...
Kropp & Själ
... känner dig otroligt ensam, att du inte räcker till trots att du gör det allra bästa du kan? När du innerst inne vet att det inte är...
Juridik & Ekonomi
Jag har varit sjukskriven i över tre år och det finns tyvärr inget hopp om att kunna börja arbeta igen den närmsta tiden, kanske aldrig...
Kropp & Själ
Jag har sen jag var liten tänkt på mig som ett misstag, att något blev fel när jag kom till och att jag inte är gjord för det här livet...