Dressiga, mysiga byxor?

Kollat Kappahl och HM?
Var inte ute efter svart när jag handlade, men köpte vad jag tror liknande byxor där och vill minnas det fanns svårt med.
 
Kappahls black-serie skulle jag föreslå, bekväma, lite dressiga och håller sig riktigt svarta.
HM har en avdelning med lite "kontorskläder", kostymbyxor, skjortor och matchande tröjor. Deras kostymbyxor är magiskt sköna, resår i midjan och sitter riktigt bra!

Åhléns och Lindex tror jag också har, inte så bra koll på dessa dock.
 
Är man bered att betala lite mer så kan det var värt att kika på Me and I, de har satsat allt mer på vuxenkläder som är mjuka men ändå välklädda. Lite jobbigt att man kan bli lite tjatat på att ha partyn men det går att köpa online.
 
Kollat Kappahl och HM?
Var inte ute efter svart när jag handlade, men köpte vad jag tror liknande byxor där och vill minnas det fanns svårt med.
H&M har jag letat på utan framgång tidigare, men den butiken (alltså den specifika butiken, inte kedjan) är så ologisk att ta sig runt i så jag orkade antagligen inte leta så noga.
 
H&M har jag letat på utan framgång tidigare, men den butiken (alltså den specifika butiken, inte kedjan) är så ologisk att ta sig runt i så jag orkade antagligen inte leta så noga.

Jag tycker att alla H&M butiker är jobbiga, rimliga och ologiska. Köper nästan aldrig nåt där pga det.
 
Jag köpte ett par svarta från Kaffe och gillade dem så mycket så det fick bli ett par olivgröna också.
 
Jag köpte ett par från New Yorker i helgen som känns som mysbyxor men är snygga nog för att ha på jobbet! Fanns i både svart, svart med kritstreck och grå med kritstreck. Jag måste tillbaka snart och köpa några till!
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 520
Senast: Ullmerkott
·
Samhälle Byxstorlekar... Köpte exakt samma storlek som sist, ett par gick inte ens upp över höften och det andra saknade nästan 5cm för att kunna...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
12 397
Senast: Thaliaste
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 670
IT & mobiler Jag köpte igår en Fitbit Luxe. Främsta anledningen till inköp var att få en tillförlitlig stegräknare (mobilen har ingen bra sådan) och...
2
Svar
24
· Visningar
1 662
Senast: Ms_Antrop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp