Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Känner ett stort behov av att diskutera Lars Vilks och hoppas att någon här inne också är intresserad av detta :) 6 7 8
Svar
159
· Visningar
13 318
Senast: Blue
·
Samhälle Har fått färdtjänst pga. Psykiska problem. Men har inte vågat använda det än pga. Jag måste veta hur det funkar i verkligheten. Någon...
Svar
0
· Visningar
428
  • Omröstning Omröstning
Mat Tänkte göra carbonara ikväll och tittade lite på recept. Det verkar finnas en viss rivalitet mellan om man ska ha grädde i carbonaran... 9 10 11
Svar
214
· Visningar
13 375
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Gissar att det bör finnas några här som läst de kurserna? Hade ni velat berätta lite om dem? 😊
Svar
3
· Visningar
489
Senast: startpompe
·
Fritid Jag och pv ska till Karlstad några dagar fram över (sön-ons) och undrar om ni har några tips på trevliga restauranger, gärna med bra...
Svar
2
· Visningar
469
Senast: Happimess
·
Kultur Tipsa mig gärna om julmarknader som blir av i år :) ! Har suttit en stund och googlat, men hittar mest uppgifter från tidigare år. Jag...
Svar
15
· Visningar
906
Senast: Kiwifrukt
·
Kläder & Bli fin Är på jakt efter en klänning i sekelskiftesstil. Hög hals och långa ärmar är väl ett par måsten, tänker jag. Jag vet att det finns de... 2
Svar
22
· Visningar
2 722
Senast: bettysmatte
·
Fordon Hela vägen från stallet och hem (ca 3 mil) låg det en lastbil precis bakom och blinkade med helljuset varje gång det blev raksträcka... 14 15 16
Svar
302
· Visningar
15 706
Senast: Pudlan
·
Hemmet Hej Vi behöver märka ting av glas på jobbet, tex saftkannor och salladsskålar. Men med vad? Naglack - försvann första diskningen...
Svar
5
· Visningar
583
Senast: cambodia
·
Kultur Min dotter letar efter en låt och jag tror jag vet vilken hon menar men jag kan varken komma på vad den heter eller vad sångaren...
Svar
8
· Visningar
1 001
Senast: turbofling
·
Kropp & Själ Hej! Har fått erosionsskador. Har ni tips på tandkrämer som kan ”göra underverk ”? Få tänderna att se vitare ut och bygger ett skyddande...
Svar
4
· Visningar
725
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Om man bor i ett hus nästan helt fritt från räta golv, är det nån idé att köpa en personvåg då? Eller blir det svårt för den att ge rätt... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 693
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har gula tänder och har haft det rätt länge. Ibland stör jag mig otroligt mycket på det, ibland orkar jag inte bry mig. Just nu är... 2
Svar
31
· Visningar
3 622
Senast: Marka81
·
Kropp & Själ Mina tänder blev för några år sedan mer genomskinliga längst ut på framtänderna, främst i överkäken men även en del på underkäken. De är...
Svar
18
· Visningar
9 409
Senast: Saigon
·
IT & mobiler Alltså, jag blir tokig här. Som ni ser på bilden så påstår mobilen att jag inte har ngn internetanslutning. Den påstår detta oavsett om...
Svar
11
· Visningar
808
Senast: Exile
·
Relationer Har tagit paus från dejtade och tog bort min tinder för jag kände jag föll för fel killar och mådde dåligt i en period. Åkte till stan i... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
20 225
Senast: Brie
·
Samhälle Själv tycker jag att elsparkcyklar är ett jävla otyg rent ut sagt som företagen som hyr ut tar noll ansvar för. Idag dog en man, en... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 377
Senast: Sassy
·
IT & mobiler Kommer fram varje gång jag startar om mobilen, hur får jag bort det?! Har varit medlem på Friskis för länge sedan men är det inte...
Svar
9
· Visningar
761
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Jag skulle verkligen vilja testa morfinplåster igen mot min fibrovärk, men jag tålde o inte klistret/limmet på dem när jag försökte...
Svar
5
· Visningar
807
Senast: Sablar22
·
Juridik & Ekonomi Jag har bråkat med arbetsförmedlingen i över en månad för att kunna söka reseersättning för min resor till och från min praktik. Det har...
Svar
2
· Visningar
1 122
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka