Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kläder & Bli fin
Är på jakt efter en klänning i sekelskiftesstil. Hög hals och långa ärmar är väl ett par måsten, tänker jag. Jag vet att det finns de...
Kropp & Själ
Hej!
Har fått erosionsskador. Har ni tips på tandkrämer som kan ”göra underverk ”? Få tänderna att se vitare ut och bygger ett skyddande...
Kropp & Själ
Om man bor i ett hus nästan helt fritt från räta golv, är det nån idé att köpa en personvåg då? Eller blir det svårt för den att ge rätt...
Kropp & Själ
Mina tänder blev för några år sedan mer genomskinliga längst ut på framtänderna, främst i överkäken men även en del på underkäken. De är...
IT & mobiler
Alltså, jag blir tokig här.
Som ni ser på bilden så påstår mobilen att jag inte har ngn internetanslutning. Den påstår detta oavsett om...
Juridik & Ekonomi
Jag har bråkat med arbetsförmedlingen i över en månad för att kunna söka reseersättning för min resor till och från min praktik. Det har...