Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Ni vet, den där holländska edamern i röd plast eller vad det är. Ser ut som en liten julkula ungefär :D Är det någon som vet när de...
Svar
5
· Visningar
3 513
Senast: Mineur
·
Äldre Vet inte om jag kan få tips här men provar. Sambon fyller 40 i mars och jag skulle vilja ge honom en resa med biljetter till Moto GP...
Svar
3
· Visningar
840
Senast: Kawonda
·
Äldre Jag tänkte försöka hitta en barndomsvän, hon verkar inte ha facebook :p Jag vet hennes namn (nu kan hon ju ev vara gift dock), hennes...
Svar
14
· Visningar
1 810
Senast: McFlurry
·
Äldre Har haft en trådlös handsfree till min telefon, men den rackarn har gömt sig!!!:meh: Vill nu ha en ny, alternativt en med sladd...
Svar
2
· Visningar
614
Senast: Kakis
·
Äldre var kan man köpa det? vanliga silvriga starka magneter. Har letat på varenda affär jag varit i nu utan resultat:meh::crazy: . Har ingen...
Svar
5
· Visningar
1 036
Senast: Hyacinth
·
Äldre I somras flyttade jag inom "min" stad, gjorde flyttanmälan och adressändring via adressändring.se. Nu har jag flyttat igen och vill då...
Svar
2
· Visningar
1 253
Senast: hvala
·
Äldre Hej! Står inför ett stundande husköp och nu är det dags att ta beslut om hur lånen ska läggas upp. Jag är ensamstående och vill så...
Svar
1
· Visningar
724
Senast: tanten
·
Äldre Har ni sett några filmer som ni vill dela med er av till hela världen (läs: pracka på familjen ;)) eller som ni tycker att man "bör" ha... 2
Svar
37
· Visningar
4 148
Senast: chrisun
·
Äldre Har total idetorka känner jag, skulle behöva lite tips ;) Båda två är riktiga sportnördar och då främst hockey och fotboll. Ingen...
Svar
7
· Visningar
1 783
Senast: Mammas
·
Äldre Jag tankade min bil i går, för ca 700 kr. När jag nu loggar in på min bank och kollar mitt kortkonto finns det här köpet inte med...
Svar
2
· Visningar
759
Senast: tindra
·
Äldre Vilken dag är det alla barnen går omkring och knackar dörr och hoppas på att få en massa godis? Detta så att vi vet när vi inte ska...
Svar
16
· Visningar
1 979
Senast: svea
·
Äldre Jag är verkligen kass på musik. Outsourcar alltid den biten ifall det är fest. Men nu är det väl dags att ta tag i att uppdatera party...
Svar
8
· Visningar
4 806
Senast: Mineur
·
Äldre Min sambo har precis tagit sig igenom böckerna om Arn, vilket nog är något av det första han har läst sen skoltiden. Nu är han sugen på... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 389
Äldre Så här i nobelpristider är det många som tänker att de måste läsa Alice Munro, men jag insåg att jag nog måste läsa dem allihop. En del... 2
Svar
39
· Visningar
2 840
Senast: aprilmaj
·
Äldre Blev nyfiken när jag såg Lidl:s reklam om restaurangen de öppnade och kollade upp vad det var för något! Om jag förstått det rätt så...
Svar
11
· Visningar
2 515
Senast: kopparberg
·
Svar
200
· Visningar
14 064
Senast: Badger
·
Äldre Jag har en samsung galaxy S4 och på något vis har jag lyckats göra så att texten i smsen är brutalt stor, men jag fattar verkligen inte...
Svar
5
· Visningar
29 133
Äldre Jag har en kompis som verkligen behöver komma ut och prova på nya saker. Hon har under hela sitt liv ägnat så sjukt mycket tid att göra...
Svar
4
· Visningar
1 069
Senast: Ceta
·
Äldre So far (precis påbörjat 2a säsongen) så älskar jag serien, i grunden sas. MEN jag förstår bara verkligen inte syftet med att våldtäkter... 2
Svar
30
· Visningar
3 881
Senast: Badger
·
Äldre USA = Grekland Fast med lite större konsekvenser USA har inte haft en budget sen 2009...
Svar
6
· Visningar
1 084
Senast: TomasN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka