Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Tankarna går kring att byta bil någon gång under 2014 och har väll lite tankar och funderingar samt är nyfiken hur andra resonerar kring...
Svar
2
· Visningar
639
Senast: grodan21
·
Äldre Undrar ofta hur man tänker som förare när man ligger tätt nära framförvarande bil och stressar!? Är du en sån? Eller hur kör du... 8 9 10
Svar
180
· Visningar
10 536
Äldre Kan vi inte ha en tråd för oss som gillar gekås/ullared (inte hästsaker, den tråden finns under utrustning) men för allt annat. Jag... 2
Svar
35
· Visningar
6 844
Senast: MM
·
Äldre Letar febrilt efter en dylik, men jag börjar misstänka att de heter något annat eftersom resultatet är så magert. En sådan här...
Svar
5
· Visningar
2 695
Senast: ylvali2
·
Äldre Och hur gör ni det? Donerar ni pengar? Fadder osv? Varför har ni valt just de organisationerna som ni stödjer? Vi stödjer... 2
Svar
22
· Visningar
2 010
Äldre I januari gick jag för första gången till en lågpriskedja och köpte glasögon. Jag har behandlat den lika som mina tidigare, varken sämre...
Svar
14
· Visningar
5 370
Senast: Bison
·
Äldre Om moderatorn hellre vill flytta på den här tråden, så gör gärna det. Jag var lite osäker på var den skulle läggas. Jag och min... 2
Svar
33
· Visningar
5 681
Äldre Som rubriken lyder! Mina nya byxor som jag har köpt luktar minst sagt gott. Jag har tvättat dom en gång men det vägrar släppa! Någon...
Svar
7
· Visningar
3 254
Senast: TinyWiny
·
Äldre Jag behöver nya däck och fälgar till min bil, men hur vet man vilken storlek man ska ha på däcken? Enda jag vet är att fälgarna ska...
Svar
7
· Visningar
1 016
Äldre http://www.bukefalos.com/annons/details.php?id=8030 En häst som kan läsa skyltar, jo jag tackar
Svar
3
· Visningar
710
Äldre Rakt på sak: behöver man vara nervös om man ska flyga med ryanair? Jag har alltid sagt till mig själv att jag inte ska åka med det... 7 8 9
Svar
177
· Visningar
13 250
Äldre Har för mig att jag sett en sån här tråd tidigare men kan inte hitta den längre. Har nyligen skaffat mig min första smart phone och... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 144
Äldre Nu har jag tackat ja till ett företag som ska förvalta min ppm pension för 65kr i månaden.. Detta företag hette svensk fondservice... 2
Svar
33
· Visningar
3 474
Senast: Raderad medlem 19815
·
Äldre ...maträtt? ...butik att köpa kläder från? ...klädesplagg ur din garderob? ...färg på inredningen i ditt sovrum... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 212
Äldre Tröttsamt. Jag tycker jag köper strumpor jämt. Köper "vanliga" svarta ( alltså inte tubsockor) och de slits sönder under...
Svar
12
· Visningar
2 320
Senast: Ioxia
·
Äldre Blev en diskussion på jobbet om religioner, sekter och allt där emellan. Något vi inte kunde lösa var frågan om barn till...
Svar
1
· Visningar
823
Senast: sillysinta
·
Äldre Hittade en helt otroligt fånig artikel i DN som verkligen bekräftar de fördomar stadsbor har om folk som bor på landet. Fördomar som tex... 2 3
Svar
46
· Visningar
5 207
Senast: Hyacinth
·
Äldre Halloj alla! Jag är helt ny här på buke... Är ibland bara i behov av att "prata av mig" men kan ibland ha lite svårt för att göra det...
Svar
3
· Visningar
1 047
Senast: cinderella
·
Äldre Försöker hitta en vettig jacka utan att bli utfattig. Beställde en som var alldeles för smal över axlarna, skickade tillbaka den och...
Svar
16
· Visningar
1 688
Senast: nexxa
·
Äldre Vetenskapens värld sände 30 september ett program om längdskillnaderna mellan män och kvinnor, kan ses här. Tesen som SVT kallar "den... 8 9 10
Svar
180
· Visningar
14 004
Senast: Trani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka