Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Vad är era bästa tips för att lindra irritation från insektsbett? Jag måste ha blivit biten av något och min lilltå är dubbelt så stor... 2
Svar
24
· Visningar
2 031
Senast: Tarnin
·
Fritid Med tanke på nyheten om Padelanläggning som eventuellt ska byggas där vinterhage för hästar på en ridskola finns idag. Personligen tror... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 037
Kropp & Själ skall till läkare nästa vecka (äntligen) men försöker hitta någon spännande diagnos själv under tiden ;) I våras någon gång började jag...
Svar
4
· Visningar
1 223
Senast: vinkelina
·
Fritid Jag och barnen har paddlat kanot och hyrt SUP i sommar. SUP var helt underbart! Jag är sugen på att skaffa något flytetyg till oss och...
Svar
5
· Visningar
822
Senast: svea
·
Kropp & Själ Jag blir otroligt trött dagarna innan jag ska ha mens. Alltså verkligen kommer-knappt-upp-från-sängen-trött. All rörelse är en kamp och...
Svar
5
· Visningar
754
Senast: kolblakkur
·
Relationer Har tänkt under längre tid på detta. Skulle gärna ha input, tankar och idéer av er. Tiden är begränsad. Vi lever inte för evigt. Grejen... 2 3
Svar
57
· Visningar
6 162
Trädgård & Växter Jag har en rabatt, i år har det suttit (sitter) potatis i men skulle vilja ha i perenna växter. Rabatten är ganska lång men smal, ca 55... 2
Svar
37
· Visningar
1 984
Senast: Fille
·
Samhälle Så har det då hänt igen. Jag bara undrar hur folk tänker? Läkare och sjukvårdspersonal som är vid en badplats som privatpersoner... 2
Svar
26
· Visningar
2 415
Senast: Dentaku
·
IT & mobiler Ska nu byta min iPhone SE (gen1) mot en iPhone 12 mini vilket gör att mina gamla hörlurar jag haft vid löpning inte längre passar... 2
Svar
24
· Visningar
1 243
Senast: Gandalf
·
Kropp & Själ Ja, jag vet inte riktigt vad som hänt. Efter Covid-19 fick jag utslag i pannan som jag inte ens vet vad det är och graviditeten har...
Svar
7
· Visningar
1 471
Hemmet Blir galen :arghh: Efter två dagar har jag dammtussar på golvet, och jag bor ensam utan husdjur! Igår dammsög jag jättenoga, idag drog... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
45 552
Senast: Skjøldur
·
Kropp & Själ Har ju enorma problem med nacken. Har testat formkuddar, höga, låga osv. De enda jag inte testat är kuddar som är dyrare än 300 spänn... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 178
Senast: Sonic76
·
Fritid Hej alla bukare! Står helt still vad man köpa för spel som är roliga och spela 2 stycken. Har kortlek, yatzy, monopol, sänka skepp ^^... 2
Svar
24
· Visningar
1 735
Senast: Soapbubble
·
Hemmet Det är dags att köpa en ny soffa, köpet kännetecknas av en hög grad av ambivalens och en portion snålhet. idagsläget är det Söderhamn...
Svar
3
· Visningar
3 612
Senast: niardasp
·
Mat Vad är ert bästa tips på något väldigt gott man kan baka och bjuda på som inte är för "tungt" för att äta sent på kvällen/ in på natten... 2
Svar
22
· Visningar
1 983
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Hade lite bråttom när jag skulle byta till min nya iphone 12 mini från 7:an. Allt stod ju vad man skulle göra men, glömde något mot...
Svar
1
· Visningar
360
Senast: Nahar
·
Kropp & Själ Igår när jag för första gången fick se ”hjärtslag” på UL på mitt sto som nu är dräktig fick jag en tanke, hur börjar ett hjärta slå...
Svar
3
· Visningar
960
Senast: VLMF
·
Relationer Vet inte om tråden hamnade rätt. Hade önskat att prefixet Övrigt fanns. I skolan gör vi besök på olika ställen där det odlas något och...
Svar
0
· Visningar
538
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Jag behöver tips! Efter att jag föll på målsnöret och aldrig blev klar då jag hade lite detaljer kvar på min C-uppsats när jag läste... 2
Svar
26
· Visningar
2 370
Senast: cambodia
·
Hemmet Jag har åtagit mig att putsa en gammal kopparplåt. (en väntjänst :) ) Naturligtvis kan jag köpa små flaskor med kopparputs, men finns... 2
Svar
28
· Visningar
2 562
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår