Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Efter att ha hört mycket bra från olika håll om det här med att köpa färdigpackade matkassar så tänkte jag prova på detta. Men alla...
Svar
9
· Visningar
2 644
Äldre Jag fick ett mail från en bekant som jag misstänker är någon form av lurendrejeri eller virus. Det står att personen befinner sig...
Svar
10
· Visningar
1 907
Senast: MiniLi
·
Äldre närmar sig oroväckande :crazy:. Här förväntar man sig att 100 000 pers utifrån kommer att invadera vår trevliga stad. Utöver vanlig...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 800
Senast: Zaga
·
Äldre Snabba svar tack, sambon är i affären och jag behöver meddela vad som ska köpas in :p Ska göra fransyska, ungefär 1 kg. Har inga...
2
Svar
25
· Visningar
4 761
Senast: Mia_R
·
Äldre Nån som vet nån pålitlig engelsk sida där man kan beställa löparskor billigare än i butik?
Svar
7
· Visningar
1 469
Senast: Red_Chili
·
Äldre Vänder mig till er kloka bukefalister om råd :) Jag fick ärva en hel den pengar i fonder efter min farfar. Jag har inte brytt mig så...
Svar
8
· Visningar
2 794
Äldre Jag tror inte att händelserna i Boston den senaste veckan har undgått någon. Inte heller att den yngste och överlevande misstänkte...
Svar
2
· Visningar
1 116
Senast: Isituss
·
  • Låst
Äldre Finns ju en tråd om vad man är irriterad på, så nu kommer en om vad som gör er glada idag istället :) Jag har precis kommit hem från...
100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
105 048
Senast: Reykjavik
·
Äldre Så har det då kommit fram att Bostonbombarna ursprungligen är från Tjetjenien, framgångsrika idrottsmän och åtminstone en av dem djupt...
Svar
12
· Visningar
2 085
Äldre jag har flyttat ut till en mycket fågelrik plats. Stugan är omgiven av löv och barr och jag har massor av fåglar överallt. Jag är...
Svar
10
· Visningar
2 163
Senast: ameo
·
Äldre Vilket är den största mängden skräppost ni fått vid samma tidpunkt från en och samma avsändare? Jag fick 21 O_o likadana mail kl...
Svar
8
· Visningar
990
Äldre Kan man inte at bort foton från facebook längre??
Svar
2
· Visningar
696
Senast: Flingan
·
Äldre Jag har ju i en annan tråd luftat mina funderingar angående bilbyte. Men hur ska man egentligen tänka? Jag är ute efter en diesel för...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: Capel
·
Äldre Söker efter namnet på nån slags bakelse, italiensk tror vi! Den är avlång, den ser ut lite som en skumraket fast den är vit, nåt är...
Svar
2
· Visningar
1 409
Senast: pepp
·
Äldre ... gjorde min dag, rentav min vecka, med det fantastiska och oväntade glädjebeskedet att plötsligt kunna återse en av mina...
2
Svar
21
· Visningar
3 440
Senast: mandalaki
·
Äldre Någon här som spelar flöjt/pipa? Vilken typ? Vad är roligt att skaffa om man vill ha något annat än en vanlig skolblockflöjt i trä...
Svar
5
· Visningar
1 782
Senast: Mineur
·
S
Äldre mot den sk hyresskatten. och motiverar detta med att hyresgästerna inte får varken rot eller ränteavdrag Men så vitt jag vet så...
Svar
14
· Visningar
1 593
Äldre Åker till Stockholm i helgen för att begrava pappa och träffa alla syskon. Ena brodern kommer hem från USA och har nya flickvännen med...
2
Svar
22
· Visningar
3 211
Senast: Zaga
·
Äldre Finns det mindre lån man kan söka (10-20.000) med lånetid på minst 1år, helst längre? Hur gör man osv :D Första gången jag söker lån :)
Svar
4
· Visningar
1 140
Senast: MM
·
Äldre Hjälp! Vi tänkte flyga med Ryanair till Edinburgh, men så vill vi hyra bil också på flygplatsen. Men hur vet man var Ryanair landar...
2
Svar
23
· Visningar
2 632
Senast: hvala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp