Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag har en I phone 4 som jag vill radera historiken i, ni vet den där det står "sök i I phone" och om man då tex skriver "hej" i...
Svar
9
· Visningar
3 956
Senast: memma
·
Äldre Ja vem ska man välja :cautious:? Vem ska offras för att andra klantar till det eller tar man den som klantade sig :sneaky:. Och när...
Svar
14
· Visningar
1 353
Senast: Gammeln
·
Äldre Vi skall installera bergvärme och har börjat ta in offerter men vi tycker det är svårt att veta om det som ingår är tillräckligt så att...
Svar
6
· Visningar
1 337
Senast: tgd
·
Äldre Sambon frågade mig vem som var den snyggaste sångaren. Konstaterade att jag inte kom på en enda manlig sångare, bara kvinnliga :p Så...
2
Svar
35
· Visningar
7 975
Senast: Karma
·
Äldre Startar en tråd då jag sett att många ser dem som jobbiga..... Är själv ingen vän av Jehovas men har en bekant som hör dit. Såg...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 039
Senast: lillsyrran
·
Äldre Jag blir fullständigt vansinnig över alla telefonförsäljare och undersökningsföretag som ringer mig konstant! Det är mellan 5-10 samtal...
Svar
19
· Visningar
3 709
Senast: Trani
·
Äldre Hej där ute! Har en undran här om de vänförslag som facebook tar fram åt en och som ibland dyker upp till vänster när man är...
Svar
1
· Visningar
2 599
Senast: _Elly_
·
Äldre Idag var vi på ett antikvariat ( eller vad det nu heter?) Hittade 6 böcker jag kände att jag bara måste ha!:) Runt om i den väldigt...
2
Svar
24
· Visningar
4 003
Senast: Inglorion
·
Äldre Blev inspirerad av den andra filmtråden.. Vilken/vilka är dom absolut sämsta filmer ni sett? Jag ser en hel del film och tappar...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
13 167
Senast: Lyrisk
·
Äldre Efter att ha beundrat alla med fina dreads i många år börjar jag bli sugen på egna. Har sett att det finns salonger som gör syntetdreads...
2 3
Svar
45
· Visningar
11 312
Senast: Trollunge
·
Äldre Är det verkligen helt okej/lagligt att smygfilma folk inne i sitt eget hem? Alltså när den som filmar står utanför och inte är inbjuden.
Svar
10
· Visningar
2 357
Senast: Snubbelfot
·
Äldre Ni behöver inte tacka mig för den fantastiska rubriken! Jag köpte ögonfranslim idag, och upptäcker såhär 20 minuter innan butiken...
Svar
8
· Visningar
1 625
Senast: 1887
·
Äldre Jag och min sambo bor i en lägenhet som vi hyr i andra hand. En 1a på typ 45 kvadrat. Den är (enligt mig) svindyr och är väl rätt...
Svar
4
· Visningar
2 501
Äldre Med det fina vädret sista veckan har även DS sommarkänslor börjat komma :D och med sommarkänslorna kommer såklart shoppingbegäret...
Svar
2
· Visningar
1 059
Senast: VLMF
·
Äldre När vi tog fram sommardäcken insåg vi att de behövde bytas ut och jag ringde runt till flera verkstäder för att hitta billigaste...
Svar
6
· Visningar
1 016
Senast: Gammeln
·
Äldre Jag har köpt en vara (från företag med F-skattesedel) som det är fel på. Säljare och tillverkare är samma person. Varan är ett bord...
Svar
1
· Visningar
828
Äldre Fyller år idag och fick ett grattis sms tio över tolv inatt från ett okänt nummer. Svarade och tackade på morgonen och försökte få fram...
2
Svar
20
· Visningar
4 740
Äldre Är det bara jag som lider av resfeber? Jag tycker egentligen om att resa, älskar att se nya platser och uppleva roliga grejer. Men...
2
Svar
25
· Visningar
3 798
Senast: mandalaki
·
Rom
Äldre Första gången i Rom :) 9 maj bär det iväg. Vad ska man se förutom de mest uppenbara turistgrejerna? Jag har fått bra restips här...
Svar
5
· Visningar
1 040
Senast: Cattis_E
·
Äldre Jag sag precis en artikel via fb jag verkligen inte kan slappa. Hur tanker folk egentligen nar de valjer den de vill ska representera...
Svar
6
· Visningar
1 003

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp