Kvalborg och Valborg

Sv: Kvalborg och Valborg

Man får väl ligga ner under broarna och inte bygga så höga flottprydnader/göra dom avtagbara ;)
Men när folk är fulla så vill dom ju stå o gapa o skrika. Dessutom är dom ju odödliga då och vill utmana ödet :meh:
 
Sv: Kvalborg och Valborg

Men när folk är fulla så vill dom ju stå o gapa o skrika. Dessutom är dom ju odödliga då och vill utmana ödet :meh:

Nu är väl alkoholreglerna på Fyrisån värre än de vanliga på sjön just på valborg, så iaf de officiella deltagarna är inte påverkade av nåt.


För övrigt så fortsätter jag min tradition med att inte fira valborg i Uppsala, känns som jag har gjort det tillräckligt.
Är ledig och kanske tar en ridtur om vi har tillgång till hästarna, annars blir det nog bara hemmafix.
 

Liknande trådar

Relationer Varnar känsliga läsare för långt och svamligt inlägg, men snart spricker jag! Om nån skulle lista ut vem jag är, låt det stanna hos dig...
Svar
16
· Visningar
2 863
Senast: WBanna
·
Relationer När jag var mindre hängde jag i ett stall och vi var ett sammansvetsat gäng, mellan 3-10 pers under årens lopp. Vi hittade på massa...
Svar
7
· Visningar
1 954
Övr. Hund Jag har en dansk/svensk gårdshund på cirka 1,5 år. På många sätt är hon en underbar och mysig hund men hon har vissa beteenden som jag...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 792
Senast: martha
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
24 955
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp