Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Det här är en skriva av sig tråd.
Jag har haft en timanställning på ett hotell lite längre än jag borde ha gått med på då jag trivts så...
Skola & Jobb
Spinoff på tråden "Jobbar ni med det ni är utbildade till?" Trivs ni med det ni jobbar med? Hur länge har ni jobbat med det?
Om ni inte...
Skola & Jobb
Igår diskuterade vi något rätt intressant på lunchrasten. Vi kom in på ämnet via att ungdommar ska veta/välja tidigt vad de vill utbilda...
Trädgård & Växter
Har en fönsterfikus (tror jag) som fått växa som den velat, nu är den ca 1 m hög och är bara en pinne med blad på... tycker den är rätt...
IT & mobiler
Ja som rubriken lyder så kommer jag nu helt plötsligt inte in på Word online. Använder det för grupparbeten och har funkat toppen under...
Trädgård & Växter
Nu behöver jag er hjälp! Jag har äntligen fått tag på min dröm sedan många år tillbaka.
Jag har fått tag på ett gammalt växthus gjort...
Juridik & Ekonomi Du kan få rotavdrag i din mammas bostad om du äger den.
"För att du ska ha rätt till rotavdrag måste följande villkor vara uppfylla:
Du...