Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

• Låst
Tjatter Vete tusan om ja lyckades me de romerska siffrorna men borde bli rätt. 🙈😅 99 100 101
Svar
2 016
· Visningar
85 513
Samhälle Jag motsätter mig inte att vara funktionär, men det jag reagerar på är att jag får det slängt i ansiktet att jag måste det. Jag har... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 881
Senast: em-pirre
·
Skola & Jobb Jag har varit sjukskriven i över två år nu, och kan inte gå tillbaka till min bransch för då skulle jag blir sjuk igen (utmattning). Så...
Svar
9
· Visningar
1 407
Senast: Ramona
·
Samhälle Jag vet ännu en tråd om samma ämne men funderade lite över hur olika de kan vara. Mitt liv ser i princip likadant ut eller jag är... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
6 706
Senast: MayGrace
·
Skola & Jobb Misstänker att jag inte är helt ensam om att bli varslad i dessa dagar. Min chef tog chansen direkt att bli av med mig. Jag har varit...
Svar
7
· Visningar
2 170
Senast: Fiorano
·
Kropp & Själ Är säkert inte ensam om att tvätta händerna betydligt oftare nu än i vanliga fall. Just idag har jag ökat frekvensen ännu mer p.g.a. att...
Svar
10
· Visningar
1 295
Juridik & Ekonomi Alltså jag känner mig totalt inkompetent. Säljaren skickar till Sverige men har inte skrivit ut vad det kostar. Jag har fått exempel på...
Svar
1
· Visningar
375
Senast: rtf
·
Skola & Jobb Finns det någon bra sida där man kan räkna ut vad den faktiska kostnaden är per mil utifrån vilken bil man har? Jag jobbar för en...
Svar
16
· Visningar
1 009
Senast: marytwice
·
Relationer Hej! Min killes syster fyller 15 om en vecka, och har ingen aning vad jag ska köpa i present. Någon som har något tips?
Svar
5
· Visningar
569
Senast: _Elly_
·
  • Låst
Samhälle Ny tråd då den förra passerat 2000 inlägg. Pressträff kl 09.45 idag. Statsministern ska hålla tal. 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
126 827
Senast: ameo
·
Kropp & Själ I fjol någon gång köpte vi en blodsockermätare med tillbehör via nätet. Det visade sig att appen kraschade så fort man anslöt mätgrejen...
Svar
17
· Visningar
1 308
Senast: em-pirre
·
IT & mobiler Hur gör man om man vill ha ett radioprogram inspelat, så efter att SR tagit bort det, ha kvar det i telefonen? Förr spelade jag in med...
Svar
3
· Visningar
524
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Följande senario Person A bor i en hyreslägenhet, är äldre men har ingen hjälp av hemtjänst eller annan i familjen. A tittas en dag...
Svar
8
· Visningar
1 667
Senast: Myzan87
·
Kultur Jag söker en text/novell som jag tror är skriven av Hasse Alfredsson eller Tage Danielsson. Den handlar om en man som får lediga...
Svar
0
· Visningar
499
Senast: Soapbubble
·
Kultur Jag vet ju att det är några här som håller på med bullet journaling. Är det någon som har en book journal också, eller något liknande...
Svar
0
· Visningar
304
Senast: majola
·
Skola & Jobb Vilka yrken tror ni att det kommer att finnas brist på på arbetskraft inom och vilka yrken tror ni det kommer att vara svårt att få...
Svar
1
· Visningar
390
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Hur sopsorterar man en jacka? Jag har en jacka som måste slängas med det är ju dragkedja i metall och tryckknappar i metall på den.
Svar
15
· Visningar
2 006
Senast: MiniLi
·
Tjatter Välkommen till ännu en ulvlek! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra. Kom ihåg att det är en lek! - Hintar... 51 52 53
Svar
1 045
· Visningar
34 212
Samhälle Den som vill kan från och med nu följa nyheterna gratis om man reggar sig på DNs sida. "Användare som registrerar sig här får en...
Svar
1
· Visningar
569
Senast: svea
·
Fordon Jag har köpt en ny bil och urtaget passar inte till min transport. Var på Biltema igår för att köpa en adapter men de hade ingen som... 2
Svar
21
· Visningar
2 408

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka