Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kläder & Bli fin
Vad skulle ni kalla denna färg? Jag tycker den är en blandning av korallrosa och gammelrosa, men har inget bra namn på den färgen.
Någon...
Trädgård & Växter
Har ni några rekommendationer? Maken vill ju odla men det faller oftast på att det blir ett sisyfosarbete att bereda jorden mellan alla...
Trädgård & Växter
Håller på att förodla småplantor av allt möjligt, som vanligt för att ha i växthuset framöver. Det gör jag inomhus med växtlampor och...
Juridik & Ekonomi
Ridskolan jag rider på har precis skickat ut en lista på när varje ridelev ska vara funktionär. Förutom att det står namn på listan så...
Juridik & Ekonomi
För en dryg månad sedan köpte jag ett par ridbyxor online från ett stort välkänt företag. Det tog dem drygt en vecka att komma fram till...
Kropp & Själ
Hypnos nämndes i en annan tråd, och jag blev nyfiken. :) Jag har förstått att det används in om områden som t ex för att hantera ångest...