Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 965
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Har sedan 3 dagar en sprängande huvudvärk som vägrar ge med sig. Har aldrig haft problem med migrän eller huvudvärk förr. Alvedon... 2
Svar
29
· Visningar
3 153
Kropp & Själ Nej. Det är ingen Corona ;) Jag har sedan ett par månader haft lite svårt med andningen. Har tänkt att det kommit ifrån stress, trots...
Svar
8
· Visningar
1 149
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Er det noen her på Buke som bor i nærheten av Töcksfors som vil hjelpe meg? Jeg kjøpte en jakke på Töcksfors shoppingsenter...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: Gunnar
·
Hemmet Ahapp då har säsongen för "är jag sjuk eller bara allergisk" kommit på allvar... Börjar känna att luftrenare inte vore så dumt ändå. Så...
Svar
12
· Visningar
794
Senast: Sassy
·
Samhälle Jag och Nora mötte en räv igår kväll. Mitt i samhället. Nora markerade mot den mörka delen av gräsmattan som trottoaren löper längs med... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 601
Samhälle De som känner till mig vet att jag bor i en lägenhet på rivningskontrakt. För några månader sedan så fick vi mail om att de planerade... 2
Svar
27
· Visningar
2 999
Senast: SiZo
·
Skola & Jobb Visste inte vad jag skulle ha som överskrift,men saken är att jag har en tjänst inom resursen på kommunen. Såg nu att det kommit ut en...
Svar
8
· Visningar
1 759
Senast: villhöver
·
Mat Önskar tips på mat som kan bli en festlig vegansk middag. Jag har inte så stor vana av att laga veganskt men ska bjuda hem några på...
Svar
16
· Visningar
1 546
P
Kropp & Själ Jag lyckades ramla på axeln så muskelfästen slets av, gör skitont men jag har sjukgymnastik som hjälper iaf. Nu till min fråga, kan jag...
Svar
10
· Visningar
1 331
Senast: prallan
·
Hemmet Slog just sönder en av mina favorittallrikar. Och hittills har jag gått bet på att hitta fler. Vet att de kommer från min farmor, men... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 934
Senast: Cattis_E
·
Kultur Fortsätter med inspiration från bästa boken och bästa filmen du sett. Mina favoritserier är Outlander, Messiah och Störst av allt. Sen... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
7 557
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Hej. Jag tänkte skriva av mig lite då det hjälper när man inte känner sig så glad. Jag undrar om någon har erfarenhet och/eller tips... 2 3
Svar
55
· Visningar
5 717
Senast: Texaz
·
Samhälle Vad tycker ni om sommartid? 3 4 5
Svar
80
· Visningar
4 990
Samhälle På tex hästar, havet, bilar, bilder från barndomen ect. Kan någon förklara sådana inlägg är så populära på Facebook? Jag är själv... 2
Svar
33
· Visningar
2 348
Senast: Enya
·
Hemmet Jag har nördat ned mig på fast tvål. Alltså långt innan coronaviruset dök upp i vardagen hade jag börjat använda fast tvål igen. Först... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 748
Senast: Habina
·
Relationer Har just blivit lämnad i en mycket destruktiv relation. Igen. Det har hänt så många gånger nu och jag kan inte annat än att försöka... 2
Svar
36
· Visningar
4 133
Senast: Trasdocka
·
Juridik & Ekonomi Jag har en nära anhörig i riskgrupp, lungsjuk som bara blir sämre redan som det är och verkligen måste undvika att smittas av covid-19...
Svar
6
· Visningar
1 207
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Vid tre tillfällen har jag haft kortvarig smärta, jag vill tro att det är gallstensanfall men jag blir ändå osäker. Anfallen varar ca en...
Svar
14
· Visningar
2 100
Tjatter Inne på dag 13 i karantän. Idag lyckades jag spela piano två gånger i 5- 10 minuter i sträck för första gången på 2 veckor så nu har... 2
Svar
39
· Visningar
2 820
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31