Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Juridik & Ekonomi Ber om ursäkt om tråden hamnar fel, detta är min första! Hej! Hamnat i en jobbigt situation. Och jag ville från början skriva avtal... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 651
Hemmet har en brunn som stått utan lock i x antal år och som antagligen har en hel del skräp och döda smådjur i sig. jag förstår att den måste... 2
Svar
27
· Visningar
3 585
Senast: Buck
·
Kropp & Själ Jag har hela mitt liv lidit av olika psykiska sjukdomar och min autism. Jag upplever att det i många sammanhang fortfarande år 2020 är... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 364
Senast: Lillefrun
·
Relationer Han sa "vi ska aldrig bli tillsammans igen, påminn mig om det" det var i början av januari men nu är de tillsammans igen, för han har...
Svar
17
· Visningar
3 742
Senast: Elektronen
·
Kropp & Själ Hej, här kommit in i en riktigt dålig sömn-ovana jag inte kan bryta.Lägger mig ca 22.30 och somnar direkt.Sover som en stick till kl...
Svar
14
· Visningar
1 141
Kropp & Själ Covid-19 har lett till ökad handtvätt, har lett till irriterad hud. Det är bara väldigt lätt irritation än så länge men jag skulle vilja...
Svar
15
· Visningar
836
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Har haft ont i höger axel lite till och från nu. Men nu är det hemskt! Testade ligga på spikmattan igår kväll, ingen skillnad. Det gör... 2 3
Svar
41
· Visningar
2 371
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Godmorgon! Förra tråden över 2000 inlägg så dags att starta om :D Själv är jag knappt vaken har sovit ruggigt dåligt och var tvungen... 99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
81 942
Kläder & Bli fin Hur tycker ni gällande olika ”klädkoder” på bröllop (inte svart/vitt, rött=legat med någon av brudparet osv) Eller klär ni er lite hur... 2
Svar
35
· Visningar
2 993
Senast: Acto
·
Juridik & Ekonomi Om man äger skog och har tre barn, men ett av barnen är ganska långt ner i skiten med stora lån och kronofogden och inget som tyder på... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 047
Senast: Ramona
·
Samhälle Jag har hittat flera intressanta föreläsningar från the heritage foundation av alla ställen.... konservativ grupp i USA. Om...
Svar
2
· Visningar
611
Senast: Ramona
·
Hemmet Vi är pågång att beställa uterum, var igår och tittade på skånska byggvarors sadeltak jätte fint men det kommer bli för högt och behöver...
Svar
3
· Visningar
875
Kultur Jag såg en film för flera år sedan som handlade om en äldre dam som var ganska... typ egoistisk är väl bästa ordet att beskriva det. :D...
Svar
6
· Visningar
1 094
Kropp & Själ Jag har haft smärtproblematik senaste månaderna, som ökar i mängd. Eftersom det dröjer 1,5 månad innan min tid till vårdcentralen ser... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 946
Senast: Sasse
·
Samhälle Antar att ni sett artikeln i DN om Lilla hjärtat... 5 6 7
Svar
134
· Visningar
11 624
Senast: ako
·
Samhälle Beställde en grej på nätet den 29:de februari och betalade direkt via mitt kort. Betalningen låg sen som skyddat belopp. Nu på morgonen...
Svar
12
· Visningar
1 849
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Kultur Nu är det dags för ännu en runda av bokbingot :D Tanken är att detta kan öka läslusten, inspirera och utmana oss att läsa annat än vi... 12 13 14
Svar
273
· Visningar
15 176
Senast: Ceta
·
Fritid Jag åker till Paris på torsdag och vänder mig nu till det allvetande Buke för råd. Det finns massa bra vinbarer i Paris. Men vilken är...
Svar
4
· Visningar
528
Relationer Anonymt konto, om du listar ut vem jag är får du gärna hålla det för dig själv. Tack :) Jag och sambon har varit tillsammans i nästan... 2
Svar
29
· Visningar
5 263
Senast: Hermelin
·
IT & mobiler Jag har hittat en blender som jag vill ha, den är rätt dyr. Men på tyska amazon är den mer än 1000kr billigare, den säljs via en... 2
Svar
24
· Visningar
2 259
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka