Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag är ju grymt stressad Alltid. Älskar mitt jobb och det är oftast positiv stress. Men resten av mitt liv alltså. Ekonomi som skiter...
Svar
18
· Visningar
1 498
Kropp & Själ Hur kommer man över ett våldtäktsförsök? Detta hände för sedan men det är svårt att komma över det. Hänsdelsen är anmäld.
Svar
3
· Visningar
678
Senast: Voeux
·
IT & mobiler Japp. ALLA mina Google Chrome-bokmärken har försvunnit..... :cry: Är det helt kört?? Det verkar - efter googling - näst intill omöjligt... 2
Svar
20
· Visningar
2 987
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Fått tips om IP-tv, men det är ju rätt kontroversiellt. Lindrigt sagt. Än så länge lagligt i Sverige om man inte delar själv, har jag...
Svar
3
· Visningar
529
Senast: Snubbelfot
·
Fritid Hej alla. Det är så att vi funderar på att gifta oss jag och sambon om typ två år. Våra barn är då troligen 6 och snart 4 år. Vi klurar... 2
Svar
25
· Visningar
3 403
Senast: Anna
·
Fordon Hade bilen inne på verkstad för service igår och hoppades att det skulle lösa problemet, men icke. När jag kör i uppförsbackar och... 2
Svar
28
· Visningar
4 809
Senast: Twihard
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Häromdagen hörde jag ngn på Apoteket som uttalade lotion (alltså typ bodylotion) som "låttschooon". Och alltså inte som "louschen", det... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 001
Senast: GladFliicka
·
Kultur Min mor drabbades av en nära döden upplevelse i slutet av november och mår sedan dess riktigt uruselt. Dels fysiskt då hon inte får...
Svar
6
· Visningar
914
Senast: TeamLundVer
·
Samhälle I mitt hus finns två portar där man når den ena via en bred trappa. Uppgångarna kan nås via källaren där det finns metalldörrar som jag...
Svar
16
· Visningar
1 353
Senast: Asko
·
Kultur Äntligen är en ny säsong av "mysprogrammet" farmen norge igång (för nog är det mysigt), fler som tittar?
Svar
2
· Visningar
541
Senast: malumbub
·
Kultur Vad tycker ni hittills om Farmen 2020? Vad säger ni om det nya upplägget? Till skillnad från de andra säsongerna så finns nu Hagar... 5 6 7
Svar
134
· Visningar
10 349
Senast: malumbub
·
Skola & Jobb Jag misstänker att min arbetsplats kanske kommer behöva varsla. Det är svåra tider för min branch och andra konkurrerande bolag har...
Svar
7
· Visningar
769
Senast: Tilja
·
Fordon Jag saknade en fordonstråd för jag har en specifik bilfråga. Tänkte att jag kan väl inte vara den enda som har frågor ibland, så feel... 2
Svar
20
· Visningar
1 598
Senast: soom
·
Relationer Den senaste tiden är det någon eller några som busringt på vår lägenhetsdörr. Denna helg har det hänt en gång per dag (igår så sent som... 2 3
Svar
46
· Visningar
6 421
Kropp & Själ Vilken är er bästa mascara? Som inte smetar av sig efter halva arbetsdagen o delvis ligger under ögat? En icke-djurtestad önskas.Även... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 136
Senast: zaching
·
Kropp & Själ Min käre pappa har nu dött. Han var en mycket fin man, en högt älskad människa. Vi håller på att planera begravningen enligt hans...
Svar
3
· Visningar
928
Senast: nickan1
·
Kropp & Själ Jag har ärrbildning på trumhinnorna och kan inte tryckutjämna som andra kan. (t. Ex. Hålla för näsan och blåsa) Nu har jag influensa... 2 3
Svar
59
· Visningar
13 740
Senast: TinyWiny
·
Tjatter https://www.numbeo.com/cost-of-living/ Ramlade över en sida som beräknar levnadskostnader i olika städer. Lite skoj att testa! Hur är...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Vi kommer snart (om en vecka) att få stamrenovering i vår lägenhet och jag stressar lite över allt som behöver fixas innan dess, är ju...
Svar
4
· Visningar
692
Kropp & Själ Finns det någon tjänst liknande 1177, fast med barnmorska eller gynekolog? edit: RFSU kliniken hade visst den tjänsten! Googla först...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka