Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

• Låst
Kropp & Själ Ännu ett nytt coronavirus som fått namnet 2019- nCoV. 26 döda hittills och redan två fall konstaterade i Frankrike. Hur oroliga är... 99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
136 106
Senast: Hedinn
·
Relationer Hur gör man slut med den man älskar. Vi har varit ett par i ett par år nu, så mycket bra, så mycket vi vill göra tillsammans. Men jag...
Svar
10
· Visningar
2 620
Senast: Ramona
·
Relationer Träffade en mycket trevlig man genom ett intresse och vi började träna en del ihop. I början var det väldigt roligt och han lärde mig...
Svar
9
· Visningar
4 220
Senast: Ramona
·
Svar
3
· Visningar
466
Senast: Tass
·
Kropp & Själ Hej, jag behöver andras erfarenheter. Jag har med största sannolikhet fått ett diskbråck i nacken (påverkar C5 C6), nedsatta reflexer...
Svar
8
· Visningar
1 244
Senast: Mirabilis
·
Svar
92
· Visningar
2 069
Senast: tanten
·
IT & mobiler Jag blev tvungen att byta telefon i förra veckan. Min fitbit vägrar synka med den "nya" telefonen. Sätter jag igång den gamla är det...
Svar
1
· Visningar
342
Senast: malumbub
·
Kultur Som ni har väntat! Men den nu är den här! FINALTRÅDEN! :banana: :banana: :banana: En väldigt stark final fick vi tillslut där ingen... 8 9 10
Svar
188
· Visningar
11 872
Senast: Ninnurur
·
F
  • Låst
Trädgård & Växter Förra låst! :) Vad förbereder ni nu under höst/vinter inför nästa säsong? Någon som vinterodlar? I så fall vad? 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
114 809
Senast: ameo
·
Hemmet Vår stamrenovering i lägenheten börjar på måndag. Vi kommer inte att bo i lägenheten men har plastat bokhyllor och cd-ställ . Kommer att...
Svar
5
· Visningar
801
Relationer Jag gissar att någon här har bättre koll än mig. Jag vet inte ens i vilken ände jag ska börja. Dement gamling blir bara virrigare och...
Svar
9
· Visningar
2 079
Senast: svea
·
Kropp & Själ Födde senaste barnet i juni och fick tillbaka mensen fort trots helamning. För varje mens har jag fått allt mer mensvärk men inte i...
Svar
3
· Visningar
839
Senast: SiZo
·
Samhälle Hur ofta rings ni upp eller får ett formulär utskickat med den typen av undersökningar? Någon som vet hur slumpmässigt deras urval... 2
Svar
33
· Visningar
1 554
Senast: Magnum
·
Juridik & Ekonomi Såg tråden "Ditt sämsta köp?" och det skulle vara intressant att höra om erat bästa köp ? Mitt är lätt denna isbricka som är så... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
16 320
Senast: mysboll
·
Kultur Nej, jag har inte hunnit skriva en till, men jag funderar förstås på att göra det. :) Att jag kallat mina två romaner för "Bukeromaner"... 2
Svar
20
· Visningar
1 606
Senast: Miran
·
Hemmet Min älskade moster har precis gått bort och förutom att jag ärvt en katt har jag och min kusin (dotter till en andra moster) även ansvar...
Svar
8
· Visningar
2 087
Senast: ascha
·
Relationer Hej alla! Jag i min man separerade i sommras, då vi hade de tufft med bråk o ovilja att se varandra och förstå varandra. Vi bodde bara... 5 6 7
Svar
130
· Visningar
15 617
Senast: tuaphua
·
Mat Varit sugen på en korv och potatisgryta jättelänge, tog fram en korv i går morse för planen var att jag skulle äta det till middag i...
Svar
12
· Visningar
3 721
Senast: Blyger
·
Hemmet Finns det? Tycker de allra flesta är 60 eller 80 cm men jag skulle gärna ha en som är 70 cm bred. Gärna att det finns en i samma serie...
Svar
1
· Visningar
395
Senast: SaraXX
·
Hemmet Vi har sagt upp vår hyresrätt och fick igår en bekräftelse på uppsägningen. Det är så trist, en hel sida med enbart "du är skyldig... 2
Svar
26
· Visningar
5 024
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka