Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Gjort om större delen av den, inget som syns direkt, men lagt om allt från frames till tabeller med iframes i.
Det hela bör uppföra sej...
IT & mobiler
Jag har "snokat" runt här på Bukefalos ett tag, och har nu tagit steget in i Familjen-Buke :) Så nu till min fråga; Hur får man en bild...
IT & mobiler
Jag fått en flmsnutt överskickad till mig, men när jag ska titta på dn i kazaa ller microsoft mediaplayer så är det bara ljudet. Jag VET...
Ekonomi & Juridik Vad är hennes tanke runt det hela? Om hon nu mot förmodan skulle vinna , är det sjysst att bryta upp hästen från en vardag där den trivs...
Hästmänniskan Om det var så att jag ville köpa hästen skulle jag också ta en diskussion med ägaren, eventuellt låta henne ha hästen ute på annons en...