Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Undrar om någon upplevt något liknande... Har under de senaste veckorna fått konstiga anfall. De varar bara ca 20-30 sekunder och det...
Svar
17
· Visningar
2 910
Kultur Tror ni det finns? Eller är det bara att slänga? Från 2014 och tidigare.
Svar
2
· Visningar
358
Senast: yamyam
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i... 13 14 15
Svar
287
· Visningar
38 902
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har långt och mycket hår som jag nästan alltid tuperar och stylar i väldigt höga 60-tals frisyrer à la Brigitte Bardot, därför är...
Svar
2
· Visningar
521
Skola & Jobb Jag har hoppat på en distanskurs på en högskola och ska under denna termin skriva en rapport som en av uppgifterna i kursen. Och jag har...
Svar
3
· Visningar
705
Senast: fejt
·
Kläder & Bli fin Sitter och kollar efter kängor till mig. Jag är lite trött på att bli blöt om fötterna när vi går i skogen. Mina vandringskängor är inte...
Svar
10
· Visningar
582
Kropp & Själ Vi håller på att ställa in dotterns Elvanse. Dottern har mycket svårt att själv känna och märka något alls. Jag märker ingen skillnad...
Svar
14
· Visningar
12 073
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ Det var jättesvårt att ta en bild, men... syns kanske att det sticker ut nåt där iaf... Bakgrund: I somras ramlade jag med cykeln och... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 551
Senast: Cattis_E
·
Fritid Behöver köpa en stor hård resväska och gick förbi en svart som jag tyckte var fin på Coop. Någon som har resväska därifrån? Håller de...
Svar
10
· Visningar
1 547
Senast: Anna
·
Kropp & Själ Hjälp! Har hostat i ungefär två månader nu och det blir bara värre och värre. Fick Mollipect av läkaren för ca 1,5 vecka sedan och... 2
Svar
35
· Visningar
4 970
Senast: cambodia
·
Fritid Hänger på en annan Stockholmstråd och undrar om nån har tips på kul eller intressanta saker att se och göra med en trettonåring ett par... 2
Svar
27
· Visningar
5 089
Senast: Maris_
·
Trädgård & Växter Köpte förra vintern en magisk böna åt avkomman. (En sån där som har ett litet graverat budskap på sig, man planterar den i medföljande...
Svar
7
· Visningar
3 974
Senast: Brie
·
Skola & Jobb Vi kom att prata om rekrytering på jobbet. Om hur många av det totala antalet kvalificerade sökare som eg kallas på intervju osv. När... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 954
Senast: __sofia__
·
Relationer Som rubriken säger, hur förlovade ni er? Var det hemlighetsmakeri, överraskning, ner på ett knä och hela det köret ? Eller mer Vi går... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
10 109
Senast: Petruska
·
Juridik & Ekonomi Hej! Kommer inte på någon bra rubrik men.. Om man tex ska köpa en sadel av privatperson som behöver skickas och som betingar ett lite...
Svar
2
· Visningar
741
Senast: WildHorse
·
Kropp & Själ Börjar med att skriva att allt är normalt igen sedan ca 2 veckor. Ja, vad hände med/i mitt bröst? Det började med att det plötsligt en...
Svar
2
· Visningar
573
Senast: tott
·
Relationer Skaffade nytt nick även om jag inte skriver så mycket i vanliga fall. Jag lever sedan några år tillbaka i mitt första förhållande, jag... 2
Svar
36
· Visningar
3 423
Senast: Voeux
·
Samhälle Vi kommer att befinna oss i Dublin i mellandagarna och över nyår. Vi är två vuxna utan barn som vill komma bort några dar. Vi gillar...
Svar
2
· Visningar
1 028
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Jag har funderat på en sak. Jag trivs fenomenalt bra i min lägenhet, men ibland behöver jag lite omväxling, typ vara hemifrån en eller... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 949
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Jag har i princip aldrig använt ansiktskrämer, med några enstaka undantag genom åren. Nu har jag fått tag i en dagkräm med hyaluron och...
Svar
3
· Visningar
657
Senast: Miao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka