Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Jag har hoppat på en distanskurs på en högskola och ska under denna termin skriva en rapport som en av uppgifterna i kursen. Och jag har...
Kläder & Bli fin
Sitter och kollar efter kängor till mig. Jag är lite trött på att bli blöt om fötterna när vi går i skogen. Mina vandringskängor är inte...
Trädgård & Växter
Köpte förra vintern en magisk böna åt avkomman. (En sån där som har ett litet graverat budskap på sig, man planterar den i medföljande...
Juridik & Ekonomi
Hej!
Kommer inte på någon bra rubrik men..
Om man tex ska köpa en sadel av privatperson som behöver skickas och som betingar ett lite...
Kropp & Själ
Jag har i princip aldrig använt ansiktskrämer, med några enstaka undantag genom åren.
Nu har jag fått tag i en dagkräm med hyaluron och...