Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag försöker hjälpa en god vän som ska göra om i tvättstugan. Hn tänker ha en bänkskiva efter ena långsidan och trådkorgar under...
Svar
1
· Visningar
936
Senast: MiniLi
·
Samhälle En het potatis, öm punkt och något där min omgivnings åsikter ligger så galet, galet långt ifrån min magkänsla. Jag har så vänligt fått... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 866
Kropp & Själ Jag tror inte jag är helt ensam om det här, så jag hoppas att någon sitter inne på ett tips, eller en teori. Alltså det här med höst...
Svar
5
· Visningar
485
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Hur gör jag rent praktiskt för att skaffa en separat fb-sida för min hobby (travhästar) Och så följdfrågan, vad är bra att tänka på...
Svar
6
· Visningar
1 152
Senast: hoppsann
·
Juridik & Ekonomi Vi har haft jättstora problem med vår enda toalett (hyresrätt). Senaste året har det blivit stopp 6 gånger så vi fått ringa ut jouren... 2
Svar
21
· Visningar
4 081
Senast: BernT
·
Relationer på sjukhus delar män och kvinnor i alla åldrar rum. Är det bara jag som tycker det är märkligt och lite obehagligt? som ung tjej att... 5 6 7
Svar
138
· Visningar
17 055
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Efter MR av min ländrygg veg jag nu att det finns en "platt och buktande" och en bara lite buktande disk i det område där jag sedan...
Svar
12
· Visningar
1 341
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag ska skicka in kvitton för sjukhusbesök till mitt försäkringsbolag (de ersätter sånt så det vet jag) men jag har två försäkringar, en...
Svar
4
· Visningar
809
Senast: BernT
·
Hemmet Behöver ventilera lite och gärna få synpunkter, inte den bästa rubriken, men men, och ursäkta för ev rörigt inlägg. Såhär är det. Jag... 2
Svar
20
· Visningar
2 721
Kultur Alltså jag menar tv-serier med en bra dialog, där folk inte bara yrar runt och skriker till varandra. Det är frågan om hur många gånger... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 600
Senast: _Taggis_
·
Skola & Jobb Kom såklart på denna fråga nu när jag inte kan fråga någon på kontoret... Jag jobbar som personlig assistent, och eftersom våran...
Svar
2
· Visningar
932
Senast: Tonto
·
Kultur Försöker hitta en öåt men minns varken vad den eller bandet som gör den heter. Hjälp! Killen som sjunger sitter i en orange overall...
Svar
4
· Visningar
818
Senast: Mirre
·
Fritid Jag och sambon har flera gånger pratat om att prova på någon slags kampsport tillsammans, eftersom det av oklar anledning är något som... 2
Svar
30
· Visningar
1 889
Senast: Lady_S
·
Fritid Hupp hupp. Nyss anlänt till Stockholm då jag ska på utbildning i morgon. Vill ju inte bara hänga på hotellet utan faktiskt se lite... 2
Svar
20
· Visningar
1 605
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ En sak som jag återkommande funderar över är vad som definierar en nära relation. Om någon säger till exempel "jag och min mamma står...
Svar
13
· Visningar
2 061
Senast: Ramona
·
Tjatter Ska mata fiskarna och sedan hoppa i säng. Tuff arbetsvecka nästa vecka. Jobbar mån, ons-mån Ledig bara tis 98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
103 329
Senast: tanten
·
  • Omröstning Omröstning
Juridik & Ekonomi Tänker då på abonnemang som Storytel, Netflix,träningskort och liknande. Brukar du reflektera över om du behöver alla varje månad? 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 860
Senast: Saigon
·
Samhälle Finns det någon här som fattar vad jag inte fattar? Häromdagen läste jag någonstans att Nordkoreas president hade företagit en...
Svar
18
· Visningar
1 612
Senast: swemale
·
Fordon Kära buke, jag har problem och min första instinkt var såklart att vända mig hit! Igår kom jag ut till den hyrbil jag kör runt i, i...
Svar
4
· Visningar
2 484
Senast: Saija
·
Fordon Nu är sommaren slut på riktigt och vi flyttar hem från stugan 🍁🍂🍂 Men hur gör vi med maten då? Tänker mest kryddor och saker till att... 2
Svar
21
· Visningar
1 731
Senast: kakan89
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Blandraser och renraser
  • Valp med diarré?