Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Jag har fått ett jobberbjudande av en arbetsgivare som inte har kollektivavtal och har börjat fundera på vad det egentligen innebär. Vad...
Kropp & Själ
Jag har hyfsat dålig känsel i ett par fingertoppar, det här är relativt nytt. Jag har generellt ganska kass blodcirkulation, men det här...
Juridik & Ekonomi
Har sålt en kavaj och ska skicka den till köparen, men funderar på bästa sättet att skicka den på. Övervägde Skicka lätt men har ju...
Skola & Jobb
Det finns många trådar om detta, men min sökning gav inget svar på just den här frågeställningen.
Jag har hittat ett jobb att söka (vet...
IT & mobiler
Som rubriken avslöjar går jag i tankarna på att köpa en spelkonsol, vilket jag inte haft själv sedan min PS2a när jag var liten. Jag har...
Hundavel & Ras Instämmer. Där tycker jag att det kan bli rapporteringskrav på sådant som rasklubben anser är ett problem i rasen. Det är tex känt att...