Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat En jätteudda fråga kanske? Jag har en otroligt fin (och dyr) sockerkaksform jag fick för flera år sedan, den ser ut såhär: Tyvärr har... 2
Svar
26
· Visningar
3 378
Senast: Lager
·
Skola & Jobb Jag har fått ett jobberbjudande av en arbetsgivare som inte har kollektivavtal och har börjat fundera på vad det egentligen innebär. Vad... 2
Svar
22
· Visningar
2 643
Senast: sjoberga
·
  • Låst
Tjatter Jag förbereder dagens arbete och undrar om sändningen (jobbrelaterad) kommer att anlända idag... den skulle ha kommit i torsdags men... 99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
96 095
Senast: Anna
·
Svar
262
· Visningar
16 662
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag har hyfsat dålig känsel i ett par fingertoppar, det här är relativt nytt. Jag har generellt ganska kass blodcirkulation, men det här... 2
Svar
32
· Visningar
6 326
Senast: Unafraid
·
Fordon Är det vettigt att köpa en ny bil att ha lån på? Allt är såklart relativt men hus kommer jag aldrig köpa, har inga lån nu och en bra... 2
Svar
22
· Visningar
1 571
Senast: Beckham
·
Samhälle Jag vet att det på buke och i andra sammanhang framförs att det minsann inte är dyrare att äta ekologiskt än inte, och det antyds att... 33 34 35
Svar
686
· Visningar
44 602
Senast: Petruska
·
Skola & Jobb Någon som har jobbat för dem? Är det en arbetsgivare ni rekommenderar? Om inte, varför inte?
Svar
0
· Visningar
239
Senast: Barbabelle
·
Samhälle Så tragisk händelse som verkligen inte ska behöva hända och jag hoppas barnen får den hjälp de behöver nu men vad händer med det barn... 19 20 21
Svar
411
· Visningar
35 865
Senast: mandalaki
·
Juridik & Ekonomi Har sålt en kavaj och ska skicka den till köparen, men funderar på bästa sättet att skicka den på. Övervägde Skicka lätt men har ju...
Svar
4
· Visningar
1 240
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Häromdagen parkerade jag utanför min vanliga affär. Stod en större bil/buss i ena luckan bredvid. Lucka på andra sidan var tomt... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
13 476
Senast: Milosari
·
Fordon Är det någon här på buke som har en Mitsubishi L200? Funderar på hur den är utrymmesmässigt i baksätet? Eller är det någon som har en... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 744
Senast: Emiro
·
Relationer Var hemma med barnet idag och upptäckte att grannen klättrade över stängslet vi har runt tomten och fyllde en stor kasse med äpplen... 2
Svar
31
· Visningar
5 665
Senast: TinyWiny
·
Skola & Jobb Det finns många trådar om detta, men min sökning gav inget svar på just den här frågeställningen. Jag har hittat ett jobb att söka (vet...
Svar
17
· Visningar
1 298
Senast: ameo
·
IT & mobiler Som rubriken avslöjar går jag i tankarna på att köpa en spelkonsol, vilket jag inte haft själv sedan min PS2a när jag var liten. Jag har...
Svar
13
· Visningar
792
Samhälle Iom att vi diskuterar sådant som inte finns, så önskar jag att det i en perfekt värld underlättas för arbetsgivare att anställda. Att... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
4 571
Senast: athena
·
Fritid Om ett par veckor ska jag till Helsingborg på kurs. Jag funderar hit och dit på om jag ska köra bil hela vägen, eller köra bil till...
Svar
6
· Visningar
544
Relationer En känsla som kommit sig smygandes på, som jag egentligen inte kan rationalisera. Men. Jag ser verkligen inte fram emot julen i år. Vi...
Svar
18
· Visningar
2 633
Senast: Badger
·
Hemmet Jag har bekanta som trots larm fick inbrott mitt på dagen, fullt med grannar precis intill. Förra veckan blev ett inbrottsförsök... 2
Svar
23
· Visningar
1 974
Senast: nullo-modo
·
R
IT & mobiler Är det någon här som kan tipsa om bra appar för att rita och teckna med en iPad Pro? Jag har kikat runt lite men blir inte klok på vad...
Svar
5
· Visningar
798
Senast: Brie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka