Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Får jag spinna lite på det där med kravlistor? Jag tänker att jag skulle kunna göra en kilometerlång sådan lista, där i princip inte en... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 322
Senast: 95johsv
·
Fordon Bilen är på verkstaden och vi har en ersättningsbil som är automat. Jag har kört med den i drygt 10 dagar och har fortfarande inte fått... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 304
Senast: Pudlan
·
IT & mobiler Jag fickringer bevisligen flitigt i messenger. På nyårsaftonsmorgon så var det en gammal klasskompis från nian, igår var det en gammal...
Svar
4
· Visningar
6 531
Hemmet Jag skall byta tio downlights över arbetsytorna i köket. Vill ha inbyggda drivdon för 230 V, armaturer avsedda för montering direkt mot...
Svar
0
· Visningar
362
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Har funderat ett tag, men det blev mer påtagligt efter den tragiska händelsen i Sala, känns mer aktuellt då personen är bekant... Själv... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
8 947
Senast: Bobloblaw
·
Kläder & Bli fin Eftersom jag är lite av en dagdrömmare som tycker om att fantisera om framtiden så har jag börjat blicka lite på förlovningsringar och... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
12 294
Senast: Seabaz
·
Kultur Vänder på @blandrastiks tråd. Vilken är den bästa serie du sett i år? Mina är nog The handmaid’s tale s1 (absolut inte s2). Gruvlig... 12 13 14
Svar
262
· Visningar
18 108
Senast: Raderad medlem 68338
·
Fritid Jag vet att det finns en hel del foodies och matintresserade här som håller till på andra sidan kusten. Jag och min sambo ska spendera... 2
Svar
20
· Visningar
1 830
IT & mobiler Jag använder messenger på datorn rätt ofta, och skulle idag skicka några bilder till en kompis. Döm om min förvåning när jag inte hittar... 2
Svar
32
· Visningar
1 903
Senast: dobbis
·
Fordon Jag har nyligen börjat åka buss till jobbet, och i morse var det en varm buss som kördes mjukt och fint. Damen som berättar... 2
Svar
35
· Visningar
3 122
Senast: Tokyo
·
Kultur Har fått en låt i huvudet som jag inte blir av med, har provat att googla men får inte fram rätt sång. Vad jag kommer ihåg av texten...
Svar
0
· Visningar
620
Senast: Tarnin
·
Mat Min sambo och jag ska till den kungliga hufvudstaden och skulle vilja äta riktigt lyxig vegomat, gärna trerätters. Vilken restaurang... 2
Svar
22
· Visningar
1 995
Senast: Emiro
·
Fritid Jag överväger att köpa en symaskin, men känner mig helt lost. Är inte särskilt pysslig eller huslig av mig så det är inga avancerade... 2
Svar
21
· Visningar
1 450
Kropp & Själ Tänkte att jag skulle fråga om hur vanligt det är att man måste ta tjänstledigt för besök i vården på era arbetsplatser? Jag är ju... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 497
Senast: Miingla
·
Hemmet Jag och min sambo håller på att leta efter lägenhet att köpa, så jag är ute efter tips på saker som kan vara bra att tänka på. Har ni...
Svar
15
· Visningar
1 600
Senast: Mineur
·
Samhälle Jag ska bjuda över ett gäng jobbarkompisar. Vi har flera vegetarianer som inte är några problem att anpassa till, men sen finns också en... 2
Svar
38
· Visningar
2 246
Senast: Eli
·
IT & mobiler Sitter här med gråten i halsen då jag inte får min iPhone att fungera. Ska försöka sammanfatta vad som hänt och vad jag försökt göra...
Svar
6
· Visningar
749
Senast: Korven
·
Relationer Akut behov av att få tag i en persons telefonnummer, hittar inget på vanliga Eniro och liknande där numret är dolt, har själv inte... 2
Svar
23
· Visningar
2 344
Senast: Gramse
·
Kropp & Själ Jag var på en hälsoundersökning via mitt företag, där de bland annat kollade blodvärden. Mitt hb värde var för lågt 113, ska ligga...
Svar
4
· Visningar
578
Senast: LECH
·
Skola & Jobb Vi sitter i alldeles för tätt landskap på jobbet så vi behöver köpa in hörselkåpor/hörselskydd. De får inte kosta för mycket, vi behöver... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 353
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • Bästa länet för häst?