Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag skulle behöva lite råd kring hur ni hade gjort i min situation. Jag har ett bra jobb, med bra lön och bra chef. Härliga kollegor och... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 202
Senast: Voeux
·
Hemmet Någon här som har provat att städa enligt konmari metoden?
Svar
15
· Visningar
1 806
Senast: sthu
·
IT & mobiler Jag blir så frustrerad! När jag köpte mobilen och skulle surfa så befann sig menyn med bokmärken, sök, dela mm i underkant av skärmen...
Svar
3
· Visningar
601
Senast: Corax
·
Samhälle Om det är kallat till årsmöte i en liten ideell förening, i god tid och enligt stadgarna, och inga medlemmar utöver styrelsen dyker upp...
Svar
12
· Visningar
1 673
Senast: Cambrie
·
IT & mobiler Hur används LinkedIn i Sverige? Är det mest för att knyta kontakter eller sker även rekrytering via LinkedIn? Kollar blivande... 2
Svar
30
· Visningar
2 422
Senast: sthu
·
Skola & Jobb Har jobbat under många år i ett företag jag bara älskade , själva arbetet ,chefen, kollegorna och allt runt omkring. Träffade sedan en...
Svar
5
· Visningar
927
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Har tagit tag i min vikt, efter att jag gått upp på tok för mycket. Håller nu på att sätta mål, och vill ha tips på vilka belöningar...
Svar
18
· Visningar
1 944
Senast: Septicemia
·
Mat Har funderat länge på att successivt gå över till vegetarisk mat, men alltid tyckt det varit krångligt. @Reykur inspirerar mig mkt, så... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
177 585
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Vad har ni för semesterplaner i sommar? På mitt jobb ska vi redan fylla i semesterönskemål och folk planerar redan resor mm Vi har inga... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 172
Senast: Tajger
·
Kropp & Själ Jaha då var det dags för anonymt nick då detta ffa gäller min sambo. Sambon skadade sig allvarligt för ganska precis ett år sedan... 2
Svar
32
· Visningar
3 052
Senast: Unafraid
·
Hemmet Vi har ett vattenfilter och en hydrofor som är kopplade till en strömbrytare på väggen. En rund, svart "mojäng" med 1- och 0-lägen. Nu...
Svar
3
· Visningar
3 339
Fritid Undrar om någon här på Buke vet vart man kan köpa ett släktträd att fylla i? tänker på ett som ser ut som ett träd imodellen, Eller om...
Svar
2
· Visningar
614
Senast: Pudlan
·
Skola & Jobb Jag tänkte börja pensionsspara. Bättre sent än aldrig. Men hur gör man? Finns det nåt särskilt "pensionskonto" man kan öppna? 2
Svar
29
· Visningar
2 397
Senast: Pudlan
·
Kropp & Själ Jag är verkligen inte ensam. Jag har en man, barn, vänner, klasskompisar, föräldrar, hund. Jag känner mig nöjd, visst är det roligt med... 2
Svar
36
· Visningar
3 485
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Nu har jag haft ont i halsen i 9 dagar och jag tror jag avlider lite. Hör mest troligt till förkylningen från helvetet som tillslut... 2
Svar
36
· Visningar
3 035
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Jag är sjuk i en svår depression sedan ett par månader tillbaka, är drabbad av återkommande depressioner. Har testat i princip all... 2 3
Svar
56
· Visningar
9 262
Senast: tuaphua
·
IT & mobiler Som inte är standard apple/android lurar som medföljer vid köp av telefonen. Är på jakt efter ett par nya, gärna inte superfula...
Svar
11
· Visningar
1 203
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Nu behöver jag bukeexperternas hjälp angående mystisk åkomma. Inte så mystisk egentligen men konstig och jag fattar inte vad som hänt...
Svar
13
· Visningar
1 486
Senast: Caoimhe
·
Tjatter Vi fick en gåta på jobbet idag som skapat osämja ;) Hjälp mig med svaret och en bra förklaring! Jag och några till säger : hennes... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
8 773
Senast: Caoimhe
·
Samhälle Trodde knappt vad jag läste nyligen. Två amerikanska poliser satt och spelade rysk roulette, varpå den ena efter några rundor blev...
Svar
16
· Visningar
2 362
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka