Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Fjärrkontrollen har tappat kontakt med TVn, som nu är parkerad på Kunskapskanalen. Hade tidigare tillgång till 1 + 2 + 4 + 6. Har tänkt...
Trädgård & Växter
Någon mer som odlar lithops eller har några hemma?
Min nya favoritväxt, köpte några olika frösorter som växer i ett miniväxthus med...
Skola & Jobb
Nu är det skriva av sig dags igen... Jag vet inte riktigt hur jag skall lösa en situation på jobbet som jag upplever osund. Eller om jag...
Juridik & Ekonomi
Jag har funderat på en sak, jag vet att pengar är ett väldigt laddat och känsligt ämne men undrar var gränsen går för att räknas som rik...
Skola & Jobb
Kan man begära att ersättning för arbetstidsförkortning ska vara specad på lönespecifikationen?
Jag är inte säker på att jag formulerar...
Kropp & Själ
Halvvags genom fredagens traningspass kande jag att halva ovre delen av mitt ena ringfinger hade domnat bort. Jag tankte att det kanske...