Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Spin off på flygtråden. Någon ger dig en resa inom Sverige och du får själv bestämma vart. Enda villkoret är att du inte får ha varit... 11 12 13
Svar
241
· Visningar
12 250
Senast: Heulwen
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd så här på julafton :D 99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
106 887
Skola & Jobb Hej hallå! Sitter här och läser Naturkunskap 2 och är inne på lite kemi just nu. Jag har fastnat lite och skulle vilja ha lite...
Svar
9
· Visningar
1 940
Senast: Eukaryot
·
Kropp & Själ Är det någon som vet om lichen sclerosus kan göra det lättare att få uvi? Jag är nu inne på min andra uvi på en månad. Tidigare hade jag...
Svar
2
· Visningar
1 690
Senast: Lyan
·
Kultur Är det vanligt att man byter ut av mot utav? Jag ser det gansla ofta när folk försöker skriva en förklarande text om sig själva, t ex på... 2
Svar
25
· Visningar
7 198
Senast: Bison
·
Hemmet Vårt badrum, är väldigt smalt, 131 cm brett, bara. Och behöver renoveras. Jag har hittat ett fint litet hörnbadkar som är 131X131 cm...
Svar
8
· Visningar
908
Senast: Hyacinth
·
  • Omröstning Omröstning
Mat Kandidaterna för årets livsmedelsbluff är klara och omröstning pågår. Det vore intressant att veta hur Buke bedömer varorna - själv... 4 5 6
Svar
113
· Visningar
11 204
Senast: Mia_R
·
Samhälle "Födda: Musungar med två mammor Publicerad igår 17.00 Kinesiska forskare har för första gången lyckats få två mushonor att bli mammor... 2
Svar
29
· Visningar
3 253
Senast: BornAgain
·
Kultur Jag funderade på om jag skulle posta det här i vad läser du nu-tråden men tänkte att det blir lite väl OT och det passar bättre som eget...
Svar
3
· Visningar
1 041
Senast: Mineur
·
Hemmet Vad är det för regler som gäller för kostnader kring en bostadsanpassning? Jag trodde det var kostnadsfritt faktiskt, men det kanske är...
Svar
19
· Visningar
1 960
Senast: Nebraska
·
Kropp & Själ Apropå lunchlådediskussionen kom jag plötsligt ihåg att jag flera gånger haft behov av att skapa den här tråden. Here we go: Inte helt... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 484
Senast: 95johsv
·
Mat Jag råkade överskatta hur mycket pulvermos jag hade i skafferiet och har nu en rätt blaskig mosaktig sak i grytan. Går det att rädda med...
Svar
3
· Visningar
8 120
Senast: Mixoman
·
Hemmet Den stora lyckan med att bo i hus numer heter KOMPOST. Jag är bokashi-frälst, eftersom jag har svindåligt tålamod. Hur komposterar ni...
Svar
10
· Visningar
922
Senast: alazzi
·
Fritid Vi har fått för oss att vi ska ut och pimpla på sjön, om det blir väder till helgen. Dock är vi helt noviser, så vad behöver man ha med...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: AraSlei
·
Relationer Jag känner att jag behöver lite perspektiv och lite fler infallsvinklar på den situation som uppstått i mitt liv - och Buke brukar ju... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
21 891
Senast: hoppsann
·
Samhälle Varför är det så populärt? Jag scrollade precis förbi en klipp i mina sociala medier där en normsnygg, smal kvinna med rött läppstift... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 428
Senast: Seabaz
·
Skola & Jobb Vilket skulle det vara? Varför just det? Är det ett språk ni skulle få användning för i vardagen eller vore det bara för nöjes skull sas? 4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 710
Senast: SaraMara
·
R
Hemmet Jag bor i en etta och har just nu en mkt praktisk tvåsits bäddsoffa! Enda problemet är... att jag hade velat ha en snyggare! ;)...
Svar
12
· Visningar
2 158
IT & mobiler Idag när jag var ute om promenerade hände en sak som jag bara varit med om en gång förr. Hade ordentligt med batteristyrka när jag gick... 2
Svar
24
· Visningar
2 095
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Finns det någon som är duktig på avtal och lagar här? Vi håller på att koppla in fiber, eller rättare sagt, vi har väntat på att det...
Svar
1
· Visningar
666
Senast: SaraMara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bästa länet för häst?
  • Födda 2022