Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Juridik & Ekonomi
Hej!
Jag har hjälpt min sambo att lösa spelskulder genom blancolån till en större summa. Jag står på lånen, men han betalar av dem. Jag...
Skola & Jobb
Hur hanterar ni dem? Hur hanterar ni fenomenet? Spelar det någon roll om det är era chefer eller era medarbetare hur ni hanterar dem och...
Kropp & Själ
Jag antar att det är ett helt gäng här inne som lever med kronisk smärta och just idag känner jag att jag behöver lite sympati och pepp...
Kläder & Bli fin
Har sökt på forumet och hittat lite om Didriksons jackor och ser att många är nöjda med sina jackor men inte fått svar på min fråga så...
IT & mobiler
Så, jag funderar på att göra nåt så skämmigt som att köpa en selfie stick. Har redan blivit jättedömd av min man så SPARE ME snälla! Har...
Lantbruksdjur I mitt fall beror det nog delvis på möss/råttor, eller att någon av hönorna pickar hål på äggen om de ligger där för länge. OM jag minns...
Hästmänniskan Jag bor i Västra Götaland och här finns stor tillgång till träning och tävlingar (hoppning och dressyr) men det har varit sämre med WE...
Ekonomi & Juridik Jag funderar på att börja hyra ut min hästtransport. Någon som gör det är och kan ge lite tips på hur man gör detta bäst.
Funderar på...