Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Någon som sett det? Var i så fall?
Svar
3
· Visningar
679
Senast: kakan89
·
Skola & Jobb Hej! Jag går i åttan på högstadiet och börja tänka på mitt gymnasieval! Jag har hyrhäst och tar lektioner i ridning, mitt största...
Svar
2
· Visningar
536
Senast: Red_Chili
·
Samhälle I morgon måndag skall Löven ge sin regeringsförklaring samt presentera sin ministerlista. Vilka tror ni att kommer bli ministrar och för...
Svar
0
· Visningar
297
Senast: swemale
·
Juridik & Ekonomi Hej! Jag har hjälpt min sambo att lösa spelskulder genom blancolån till en större summa. Jag står på lånen, men han betalar av dem. Jag... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 225
Senast: Petruska
·
Skola & Jobb Hur hanterar ni dem? Hur hanterar ni fenomenet? Spelar det någon roll om det är era chefer eller era medarbetare hur ni hanterar dem och... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 443
Samhälle Jag köpte en BH i en nätbutik den 18 december. Betalade fakturan via klarna ganska omgående. Men jag har fortfarande inte fått nån...
Svar
6
· Visningar
1 037
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Jag antar att det är ett helt gäng här inne som lever med kronisk smärta och just idag känner jag att jag behöver lite sympati och pepp... 2
Svar
37
· Visningar
3 530
Senast: ameo
·
IT & mobiler Jag blir hela tiden kontaktad på facebook av ffa män som skickar friend requests. Samma typ allihopa, medelålders män med städade...
Svar
10
· Visningar
1 754
Senast: tanten
·
Hemmet Jag har ont i hela kroppen av min stenhårda säng. Någon som har tips på var man kan köpa en mjuk madrass ? Gärna en sån riktigt mjuk man...
Svar
12
· Visningar
4 242
Senast: Koltrast
·
  • Låst
Samhälle Att nu L-ordföranden klagar på en storm av hot o skällsord är heller inte förvånande...Men jag skulle tro att en avsevärd del av vad han... 75 76 77
Svar
1 535
· Visningar
82 351
Senast: Gunnar
·
Kläder & Bli fin Har sökt på forumet och hittat lite om Didriksons jackor och ser att många är nöjda med sina jackor men inte fått svar på min fråga så...
Svar
0
· Visningar
448
Senast: MM
·
Samhälle Har ni rest någonstans som ni inte vill rekomendera och en resa ni inte vill göra om?
Svar
0
· Visningar
311
Senast: Ajda
·
R
IT & mobiler Så, jag funderar på att göra nåt så skämmigt som att köpa en selfie stick. Har redan blivit jättedömd av min man så SPARE ME snälla! Har...
Svar
13
· Visningar
1 249
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Gammal användare, hemligt konto o.s.v. Igårkväll när jag skulle börja sova kände jag av en knöl i vänstra bröstet. Var inte det... 2
Svar
29
· Visningar
3 683
Tjatter Just nu florerar ju 10 years challange på sociala medier så varför inte ha Bukes egen? Det går alltså ut på att du lägger upp en 10 år... 2
Svar
21
· Visningar
3 272
Senast: mooi
·
Fordon På min gata ägs fem flerfamiljshus av samma hyresvärd. Det finns ett gäng parkeringsplatser för boende som vi som har betalar ett antal...
Svar
8
· Visningar
1 240
Senast: Blyger
·
Hemmet ….känna historiens vingslag...... ….planera varsam renovering (för de pengar man inte har)…… osv. Vem skulle följa med mig då...
Svar
8
· Visningar
1 250
Senast: Rie
·
IT & mobiler Alltså, jag har ju sett att andra har den. Och jag har letar och sökt men hittar inte någon hos mig. Hur gör jag för att få tag i den... 2
Svar
35
· Visningar
2 509
R
Relationer Är det någon mer här som sett Nahid Perssons dokumentärfilm Anders, jag och hans 23 kvinnor? Vad har ni för tankar kring filmen? Jag... 4 5 6
Svar
102
· Visningar
10 280
Senast: durachiny
·
Hemmet Jag är lite nyfiken på hur vår elkostnad ser ut i jämförelse med andras, eftersom jag verkligen inte har någon aning om vad som är...
Svar
13
· Visningar
4 255
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka