Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vad är i "god tid" när det kommer till kallelse till operation för dig? Hur lång tid vill du ha på dig för att hinna ordna med jobbet... 2 3
Svar
58
· Visningar
5 157
Senast: TinyWiny
·
Äldre Börja få gråa hår när gäller hitta julklapp till pojkvännen. Men nu börjar landa på blir en upplevelse av nått slag. Har tänkt mig någon...
Svar
9
· Visningar
1 152
Senast: Sleepan
·
Kropp & Själ Ni som känt mig under alla år vet vilken otur jag har, det är helt jäkla otroligt alltså. Är det inte skador så är det sjukdomar...
Svar
19
· Visningar
2 759
Kropp & Själ Ska man ringa innan man går dit? Vad händer när man kommer dit? Är det som en ’vanlig’ akut -- ev många timmar av väntan? Hur funkar...
Svar
14
· Visningar
11 102
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Jag skulle vilja åka någonstans till våren, kanske februari, och vill ha lite tips från folk som är mer vana resenärer än vad jag är... 2
Svar
26
· Visningar
1 768
Senast: Jeps
·
Äldre Hur skriver man det på engelska?
Svar
10
· Visningar
3 632
Senast: Stefffie
·
Kropp & Själ Har ett sår som varar och blivit infekterat. Har fått antibiotika för det och började äta det häromdagen. Jag ska rengöra såret varje... 2
Svar
22
· Visningar
2 984
Senast: Seabaz
·
Trädgård & Växter Har i uppgift att odla något under kursens gång som jag pluggar just nu. Hade kanske varit enklare om det varit maj men nu är det vinter...
Svar
12
· Visningar
2 123
Senast: tanten
·
Äldre Kollade på SVT;s serie. Programmet om den amerikanska sk. fångvården. Mycket skit, men det var ngn som sa ngt vettigt. med 4... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 324
Senast: Ramona
·
Äldre ...gör mig rädd. Vad händer nu? En klimatförnekare på en av världens mäktigaste positioner, uttalad sexist och rasist dessutom med... 70 71 72
Svar
1 439
· Visningar
96 826
Senast: Hero
·
Äldre Tänkte köpa mellobiljetter i julklapp i år, men det får bli till ett genrep. Ser att det finns ett genrep och ett genrep med matiné, vad...
Svar
3
· Visningar
1 140
Senast: gul_zebra
·
R
Skola & Jobb Jag skriver tenta och är i stort behov av översättningshjälp! Jag vet knappt ens vad jag skulle säga på svenska, men har det spanska...
Svar
12
· Visningar
996
Senast: Mineur
·
Relationer Jag tycker rent generellt att tacksamhet är svårt att få balans i. Troligen hänger det samman med att jag har svårt att be om och ta... 2
Svar
33
· Visningar
3 632
Senast: Spr_kst_rd
·
Kropp & Själ Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
19
· Visningar
1 424
Senast: durachiny
·
Äldre Hej! Jag skulle vilja ha tips på filmer att se. Filmen ska gärna: vara högst två timmar lång handla om något annat än parrelationer... 2
Svar
32
· Visningar
3 687
Senast: vtok
·
Äldre Jag blir tokig! Jag får stenskott efter stenskott trots att jag alltid håller avstånd. För två månader sedan så sprack hela rutan och...
Svar
17
· Visningar
1 342
Senast: myzzan
·
Hemmet Har lite beslutsångest här hemma. Vi har furuplank i hela huset förutom toa och en bit i hallen där det är klinker. Vi har haft...
Svar
10
· Visningar
2 018
Senast: Scata
·
R
Skola & Jobb Jag ska skriva en uppsats den här veckan om ett rättsfall, kan vara vilken typ av domstol som helst men i Sverige då, som jag sedan ska... 2
Svar
33
· Visningar
2 975
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Alltså.. Mitt oflyt just nu.. det är inte en enda del av min kropp som inte jävla just nu, jag garvar nästan åt eländet! Som att det...
Svar
7
· Visningar
3 114
Senast: escodobe
·
Äldre Visst smakar mjölken ganska mycket annorlunda idag än för 20 år sedan? Speciellt laktosfria smakar helt annat idag än då. Vad beror det... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 268
Senast: avslutat medlemskap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka