Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Vi lär väl ha en tråd i år också tycker jag! Vad har ni för planer? Vad köper ni? Vad ska ni ha för gran? Vad blir årets julflamingo? :D 3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 051
Senast: Albatross
·
Fritid Det är race på mellantaket. Dags att gillra fällorna...men med vad? Era bästa tips, tack! 2
Svar
37
· Visningar
4 158
Senast: Ainon
·
Fritid Jag behöver lite romantik den här hösten, så jag vill ha tips på era bästa böcker på temat! Berätta gärna lite vad dom handlar om också :)
Svar
9
· Visningar
1 149
Senast: Beckham
·
IT & mobiler Ska köpa en ny laptop. Köpte en lågpris förra gången då det var det budgeten täckte. Ljudet är dock kasst och nu står jag inte ut längre...
Svar
8
· Visningar
1 106
Senast: Piek
·
Kropp & Själ Jag reflekterar lite kring hur trender går och har växlat fram och tillbaka kring kost och vår syn på kost, hälsa och vad som är... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
14 025
Tjatter Just nu stör jag mig på att det var en tjej på facebook som kallade att tvätta bilen - mansgöra. Vadå mansgöra? Alla kan ju tvätta en... 99 100 101
Svar
2 014
· Visningar
161 084
Senast: Snowball
·
Äldre Min bästa vän ska gifta sig i dec och jag behöver hjälp med presenttips. Har varit på bröllop en gång i mitt liv och då var jag 4 år, så...
Svar
10
· Visningar
1 147
Senast: Saigon
·
Äldre Jag och mannen ska till Göterborg i början på februari (båtmässan) och vi får resa och hotellrum betalt. Men vi är också erbjudna lägga...
Svar
18
· Visningar
2 137
Senast: BornAgain
·
Äldre Jag är så himla trött på ComHem bredband och deras ständiga avbrott och ojämna hastigheter. Nu tänker jag byta men vet inte till vad... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 514
Senast: mackan
·
Samhälle Varav TRE träffade. Det dödande i ryggen. Hur kan detta öht hända? Och hur f-n kan de gå ut och svamla om vapenreplikor och... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 018
Senast: Snubbelfot
·
Tjatter Kom i diskussion med en lkollega igår. Vi skämtade i gruppen om att vi borde ha en ordförandeklubba med på våra personalmöten för att... 2
Svar
31
· Visningar
2 803
Senast: lbb
·
Samhälle Känns som att det är dags att starta tråden jag väntat på sedan diskussionerna innan valdagen...:) Jag lånar ett par inlägg från... 6 7 8
Svar
142
· Visningar
10 594
Senast: lbb
·
Äldre Ska flytta delar av bohag och fick enbart tag i en 10 kubik-skåpbil. Det som ska flyttas är en 3 sistig soffa med mindre divan (kommer...
Svar
2
· Visningar
612
Senast: iNHALE
·
Samhälle Min sambo, som alltså inte är svensk, tycker att det är helt galet att man i Sverige kan ta reda på var vem som helst (nåja, med vissa... 5 6 7
Svar
128
· Visningar
13 849
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
11
· Visningar
1 330
Senast: Milosari
·
Äldre Jag ska ge mig på det kanske omöjliga, få tag på biljetter till Swedish House Mafias konsert i maj. Men sist jag var på konsert var...
Svar
19
· Visningar
2 498
Senast: MissFideli
·
Hemmet Vår diskmaskin stinker avlopp. Vad kan vara fel och vad kan vi göra? Maskinen är 1 år gammal. Filter rensat, salt påfyllt. Har torkat... 2
Svar
33
· Visningar
3 640
Senast: Cattis_E
·
Äldre Jag söker tips på bränslesnåla dieselbilar som ligger runt 80 i andrahandsvärde utan allt för långa miltal. Vart ska jag leta (hemsidor...
Svar
4
· Visningar
896
Senast: anna_panna
·
Svar
112
· Visningar
34 581
Senast: Ullmerkott
·
Äldre Råkade trycka runt lite på färddatorn i bilen idag, och märkte till min fasa att bränsleförbrukningen har ökat sedan jag senast tryckte...
Svar
18
· Visningar
3 543
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka