Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Vad gör jag? Min sambo har länge varit deprimerad men senaste dagarna har det eskalerat. Nu lämnar han inte sängen. Det har bara gått... 6 7 8
Svar
154
· Visningar
12 493
Senast: Petruska
·
Äldre Hej, har stor ångest över vad jag ska välja för gymnasieskolan, börjar kolla på en skola som ligger en timma hemifrån och måste...
Svar
1
· Visningar
567
Senast: vallhund
·
Äldre Jag måste börja äta ordentligt. Jag märker mer och mer hur mycket matvanorna faktiskt påverkar mitt mående både fysiskt och psykiskt... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 235
Senast: Acto
·
Äldre Jag vill höra om hur ni ser på nedanstående. Jag är med i diverse grupper på facebook. I höstas var det en händelse i en grupp och jag... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 244
Senast: Kiwifrukt
·
Äldre Vintersolståndet. Det vänder och dagarna blir längre och längre igen. Kl 11.44 idag händer det! 2 3
Svar
52
· Visningar
2 687
Senast: AraSlei
·
Skola & Jobb Blev uppringd av ett bemanningsföretag som jag jobbat en del åt med erbjudan om ett jobb inom det området jag är utbildad till och vill...
Svar
7
· Visningar
986
Senast: emlem
·
Kropp & Själ För ca två år sedan fick jag vad som skulle visa sig vara en kronisk bihåleinflammation och nu när jag däckade i flunsan tog den chansen...
Svar
11
· Visningar
3 856
Senast: Fibusen
·
Äldre Är det någon som har sett någon fysisk butik i Stockholm som säljer in-ear hörlurar med lightningkontakt? Vill inte ha trådlösa :)
Svar
0
· Visningar
252
Senast: Idas
·
Kropp & Själ Inte för att jag är döende precis men lite lätt irriterad är jag allt. Irriterad på vården, ja eller politikerna. De senaste två... 13 14 15
Svar
293
· Visningar
19 628
Senast: kryddelydd
·
Äldre Snart går leasingen ut på nuvarande bil och jag ska denna gång köpa en beg bil. Men vad söker jag? Jag vill ha fyrhjulsdrift, stort... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 295
Senast: Elisha
·
Skola & Jobb Om jag råkar dra upp lite fler plantor än jag behöver och säljer överskottet genom att sätta ut en skylt vid vägen under vissa dagar...
Svar
9
· Visningar
1 253
Senast: Vallmo
·
Äldre Det är meningen att jag ska till Spanien i juni. Det är mitt jobb som vill att jag åker dit och kollar in ett ställe "så att jag kan... 2 3
Svar
51
· Visningar
2 861
Tjatter Vitt och fräscht är ju ganska så inne ljust nu på inredning. Vi eftersträvar en öppen planlösning med mycket ljus och stora fönster... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
8 473
Senast: Lampan
·
Hemmet Vi är inne på att köpa en större gård. Vi vill dock inte sälja vår gård innan vi har hittat någon annan eftersom vi inte vill riskera...
Svar
8
· Visningar
832
Senast: warg
·
Kropp & Själ Min folktandvård börjar bli rent löjlig. Jag går hos folktandvården på närmsta lilla ort. De har inte tandläkare fast på heltid, utan... 2
Svar
36
· Visningar
1 716
Senast: Similitude
·
Äldre Jag och mamma planerar att åka till Gotland i sommar. Vi vill gärna hyra en liten husbil men jag hittar ingen hemsida nånstans där man...
Svar
3
· Visningar
596
Senast: lisa412
·
Kropp & Själ Jag hoppas jag lägger tråden rätt. Funderar på det där med allergier och ärftlighet, speciellt matallergier. Jag är gravid och har svår... 2
Svar
23
· Visningar
1 984
Senast: Lindon
·
Relationer Det är så att det finns en man en man som jag är väldigt attraherad av:o Vi ses regelbundet i en välgörenhetsgrupp och ju mer jag... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
9 032
Senast: Texaz
·
Skola & Jobb Hej! Så jag kommer välja gymnasium nästa år (går då i åttan) och jag vill gå på Bollerup nere i Skåne. Jag har läst mycket om skolan... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 018
Senast: machafuko
·
Trädgård & Växter Jag är på jakt efter en stor, grön blomma som inte har en stam utan bara är grön. Ormbunken har det perfekta utseendet egentligen men...
Svar
5
· Visningar
2 481
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Svullet ben