Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Vad händer med hjärtats slagvolym om det centrala ventrycket stiger, och allt annat är konstant?
Svar
0
· Visningar
432
Senast: marengo
·
Kropp & Själ jag har länge funderat på om jag ska göra en sådan här tråd. Jag vet inte varför jag gör det, mest för att få skriva av mig. Kanske har...
Svar
13
· Visningar
1 455
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Blev helt ställd idag när jag var hos tandläkaren. Hade lite tandsten på några tänder. Tandläkaren insisterade på att jag skulle ta... 2
Svar
37
· Visningar
12 389
Senast: cewe
·
Äldre Hur länge håller vinflaskor? Jag har några flaskor som jag fått som presenter senaste åren. De har inte blivit uppdruckna eftersom jag...
Svar
15
· Visningar
1 427
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Någon här som på riktigt blivit av helt med sitt självskadebeteende? Jag börjar bli ruggigt trött på mitt och känner att det börjar gå...
Svar
13
· Visningar
873
Senast: JeayL
·
Äldre Jag vet inte hur man gör, men det gör säkert ni! :D Tänk er såhär: vajerväg (100), på ena sidan ett industriområde som är en yttre... 2
Svar
24
· Visningar
1 220
Senast: MissFideli
·
Äldre Världsvana Bukefalister, nu vill jag ha era bästa restips! :) I sommar vill jag resa bort en månad (under juli) och jag reser ensam...
Svar
2
· Visningar
491
Senast: TygerTyger
·
Kropp & Själ Jag åkte på influensa den 14 december, så 14,15 och 16 dec låg jag däckad på soffan med skyhög feber. Kroppen var helt slut och jag...
Svar
0
· Visningar
863
Senast: Fibusen
·
Äldre O kan hjälpa mig beställa färdtjänst? Min telefon har lagt av!
Svar
12
· Visningar
1 383
Senast: vallhund
·
Skola & Jobb Den stora frågan, är det inte? ;) Jag jobbar idag inom bevakningsbranchen och står inför att jag kommer vilja göra något annat inom... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
5 139
Senast: Mammas
·
Äldre O vilken styrka vi presterar när det kommer till att hjälpa våra medmänniskor/bukefalister när vi som bäst behöver det! Hejja oss! O...
Svar
0
· Visningar
490
Senast: vallhund
·
Hemmet Var kan jag hitta en mjuk och luftig kudde som inte tappar "fluffet" efter ett par månader?! Jag sover oftast på sidan, gillar mjukare...
Svar
10
· Visningar
1 865
Äldre För två månader sen köpte jag en begagnad bil hos en bilhandlare. Bilen är en Volvo V50 -06 och har gått 23.500 mil. Handlaren står som... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 359
Äldre Jag är 31 år gammal och har alltid bott hyfsat nära min mamma. Min mamma är 70 år och bor i eget hus tillsammans med hund och katter... 2
Svar
26
· Visningar
6 114
Äldre Vår fastighet ombildades från hyresrätter till bostadsrätter i september 2016. Jag och min sambo köpte inte loss vår lägenhet förrän i...
Svar
0
· Visningar
484
Senast: cherie
·
Äldre Följer en diskussion på nätet och kommer på att jag inte riktigt fattar :angel: Min bil har en max släpvagnsvikt (bromsat) på 700 kg... 2
Svar
28
· Visningar
1 773
Kropp & Själ Kära 1177 - Bukefalos, jag har ett litet problem. I över en vecka har mitt vänstra öga kladdat, runnit och haft sig. Det började förra... 2
Svar
28
· Visningar
1 437
  • Låst
Tjatter Nytt år, ny tråd! :bump: Här var det väldigt lugnt igår, inga raketer och smällare. Jag däckade någon timme efter tolvslaget men särbon... 99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
61 460
Senast: åke
·
Relationer å det ska skjutas som aldrig förr. 2 redan fällda av lyckliga jägare. Men visst måste det rensas ut för att ha en bra stam i framtiden? 21 22 23
Svar
458
· Visningar
18 412
Tjatter För oss som sett de fyra sista avsnitten och inte vill förstöra för andra :D 7 8 9
Svar
167
· Visningar
9 009
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka