Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Jag är på jakt efter en stor, grön blomma som inte har en stam utan bara är grön. Ormbunken har det perfekta utseendet egentligen men...
Svar
5
· Visningar
2 481
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Förra året kantades av den ena jobbiga händelsen efter det andra med bland annat en älskad hund som gick bort, ett dåligt förhållande... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 230
Senast: EmmaW
·
Tjatter Vilket är det vackraste namnet (på en människa), enligt dig? 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 567
Senast: Lager
·
Äldre När vi var ute och körde idag såg vi en ovanlig (eller kanske inte?) kombination. Vi körde med hästsläp så höll ju 80 km/h på 100-väg...
Svar
8
· Visningar
1 207
Senast: svea
·
Relationer hej! Det är så att jag och min pojkvän har varit tillsammans i 2,5 år. Han flyttade hit pga av sport och vi studerar här tillsammans på...
Svar
4
· Visningar
822
Senast: lilstar
·
Äldre .....varför slutar de inte trycka ner den när brevlådan är överfull, och det måste vara uppenbart att ingen tömmer lådan :confused... 2
Svar
20
· Visningar
1 307
Senast: Buck
·
Kropp & Själ Som rubriken lyder... Anledningen till fråga är att jag träffade hund för två veckor sedan. Har sedan dess framförallt ögonbesvär i...
Svar
9
· Visningar
565
Senast: TinyWiny
·
Äldre Vi (2 vuxna) vill åka till Kroatien runt 1/7. Min fråga är om det lönar sig att boka flyg och hotell själv jämfört med att åka charter...
Svar
0
· Visningar
390
Kropp & Själ Råka ut för nått otäckt i natt. Var påväg att ringa akuten när de gick om Hela rygg vänster sida "krampade". Kunde andas in till 2/3...
Svar
13
· Visningar
1 374
Senast: YorkWann
·
Äldre Vet inte alls om jag hamna rätt, men vi ser! Föe att göra lång historia kort så drömmer jag och sambon om en gård. Min...
Svar
3
· Visningar
724
Hemmet Ni som har recliner/biofåtöljer, vad har ni för bord? Jag har haft ett stort vardagsrum med en tvåsitsrecliner utan bord och en vanlig...
Svar
0
· Visningar
503
Senast: gillaj
·
Kropp & Själ Efter att ha läst tråden om inomhustemperatur så funderar jag lite på hur mycket kläder folk har på sig inomhus? Hade ni haft mer/mindre... 4 5 6
Svar
118
· Visningar
6 467
Senast: Hoarfrost
·
Skola & Jobb Om jag har blivit beviljad CSN i 20 veckor på HT + 20 veckor på VT, kan CSN dra tillbaka sin beviljan om vårterminen om jag inte uppnår...
Svar
7
· Visningar
763
Senast: Caoimhe
·
Skola & Jobb Jag är sjukskriven för utmattningssyndrom sedan november och nu har min arbetsgivare meddelat att de kommer säga upp mig. Det finns...
Svar
12
· Visningar
9 925
Senast: Centaur
·
Skola & Jobb Vissa av mina vänner på Facebook har under senare tid börjat använda sitt privata konto till marknadsföring för företaget de jobbar på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 908
Senast: Sporthorse
·
Kropp & Själ Nu har jag tröttnat på att jag aldrig får i ordning på mitt huvud och får jag inte iordning på det så lär jag aldrig kunna ta körkort... 2
Svar
24
· Visningar
1 679
Senast: Lipperta
·
Hemmet Vill man eller vill man inte ha ett soffbord med antingen glasskiva, eller med marmorskiva? Och varför inte, om inte? Vad är...
Svar
19
· Visningar
2 946
Senast: MM
·
  • Låst
Tjatter Det är en vanlig fridfull dag i Ponyland. Barnen och ponnyerna leker kurragömma, men när en av babyenhörningarna plötsligt försvinner... 34 35 36
Svar
703
· Visningar
28 907
Senast: Sasse
·
Äldre Jag får gilla-klick på foton från vänners vänner om jag har taggat någon vän i bilden/bildtexten. Det gillar jag inte. Hur gör jag för...
Svar
1
· Visningar
300
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Hej, Under 1 års tid har jag gått runt och ständigt funderat över vad jag ska göra med mitt liv (kortsiktigt), flytta, plugga, jobba...
Svar
12
· Visningar
1 146
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka