Gilmore Girls - spoilertråden

Jag tyckte inte att Rory var så kall eller arrogant. Snarare "sen tonåring".
Alla har vi väl haft vänner/ partners som man i efterhand inser att vi var nog inte så snälla nån av oss?
Tycker snarare att det gjorde henne rätt mänsklig...
 
Jag tyckte inte att Rory var så kall eller arrogant. Snarare "sen tonåring".
Alla har vi väl haft vänner/ partners som man i efterhand inser att vi var nog inte så snälla nån av oss?
Tycker snarare att det gjorde henne rätt mänsklig...

Tycker det nästan är befriande att hon inte är så helyllepräktig längre.
 
Oavsett om ni tycker det är kul och underhållande att hon beter sig svinigt så påverkar det inte det faktum att hennes karaktär är totalt annorlunda. Kan knappt tro att det är samma författare bakom. Har ni sett hela serien nu eller endast remaken? Det är verkligen en glasklar skillnad om man går rakt från 7 säsonger av originalet. Jekyll&Hyde.
 
Kan verkligen inte sluta störa mig på det där trots att det var flera veckor sedan som jag såg sista avsnittet. Helt jäkla obegripligt! Hur kan man förändra en karaktär så?

Ja det är verkligen obegripligt! I vissa scener var det som om the evil twin hade tagit över.
 
Fast det är ju inte så konstigt att Rory förändras, det har gått ganska lång tid. Alla människor förändras ju mer eller mindre beroende på hur livet artar sig.

Det är skillnad på att utvecklas och att ändra personlighet. Att dessutom utvecklas bakåt och bete sig som en 13 åring när man är 32 år?? Jätteskumt. :down:
 
Tycker det nästan är befriande att hon inte är så helyllepräktig längre.
Det hände väl redan vid typ säsong 6-7? Den nivån kändes okej men nu var det mest konstigt. Men för mig är det nog enbart pojkvänsdelen som stör på riktigt och kan verkligen inte förstå att någon kunde tycka att det var något att ha med... Haha.
 

Liknande trådar

Kultur Jag är mitt inne i den värsta perioden på året för mig. Allt är grått, trist, kallt och deppigt. Det hela kulminerar runt 10 december...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 868
Senast: Habina
·
Kultur Nu är första fyra avsnitten släppta! :banana: Nån som hunnit kolla än? Nån som ska kolla? Jag tycker det ska bli jättekul men ja lite...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
12 698
Senast: Bon
·
Kultur Miraklet i Gullspång finns på svtplay. Ni som har sett den, vad tycker ni? Har ni några teorier? :nailbiting: Vad är er teori om...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 824
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag vänder mig till Bukefalos, då det är det största forum/grupp jag känner till, där en majoritet är kvinnor och många dessutom aktiva...
Svar
12
· Visningar
1 144
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp