Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Någon som har förslag på belysning till hallen? Har inga fönster i hallen och skulle vilja att det inte var kolsvart därinne. Någon som...
Svar
13
· Visningar
976
Äldre Hade en diskussion på jobbet häromveckan som blev en riktig nostalgitripp då vi började prata om gamla butiker/kedjor vi minns från vår... 4 5 6
Svar
114
· Visningar
34 326
Senast: Masqueradee
·
Äldre Är det någon som kan rekommendera en bra ögonbrynsgel?
Svar
0
· Visningar
242
Senast: Sahara
·
Äldre Blir galen på nuvarande dammsugare. En liten volta som följde med nya huset. De andra två bor fortfarande i gamla huset, så det är det...
Svar
3
· Visningar
2 811
Senast: bettysmatte
·
IT & mobiler Moderatorn ber så hemskt mycket om ursäkt, jag lyckades klanta mig på något sätt så tråden försvann ut i tomma intet... :o Fortsätt... 77 78 79
Svar
1 571
· Visningar
146 802
Äldre Jag längtar hett och innerligt efter ett par termobyxor men min storlek finns inte. Alla byxor där ändalykten får plats är 7 mil för...
Svar
12
· Visningar
2 707
Senast: Magiana
·
Äldre Sorry - långt. Har brytt min hjärna och inte fått nån reda i googlingarna. Så bukepedia är min nästa åtgärd. en god väl ramlade omkull...
Svar
5
· Visningar
742
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Hur ser er hudvårdsrutin ut? När ni vaknar på morgonen tills ni lägger er på kvällen. Vilka produkter använder ni, hur använder ni dom... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 918
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Vet inte riktigt vad jag vill med den här tråden.. Skriva av mig lite kanske? Jag har haft problem med ryggen väldigt länge nu. Det är... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 539
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ I mitten på november gick jag in i väggen efter att ha arbetat alldeles för mycket under alldeles för lång tid under alldeles för kassa... 2
Svar
26
· Visningar
1 623
Senast: Unafraid
·
Äldre Såna där små plastgrejer som brukar finnas på exempelvis jackor för att justera midjan, vad heter de? Kan nån vad det heter på engelska...
Svar
5
· Visningar
517
Senast: Tassetass
·
Hemmet Jag had såna persienner som sitter mellan glasen och alla har nu gett upp på ett eller annat sätt så jag tänker att det är dags att byta...
Svar
0
· Visningar
393
Senast: niardasp
·
Fritid Har dålig koll på datorer och har lyckats strula till det med min, så tänkte att någon på buke kanske kan hjälpa mig. Startade min... 2
Svar
36
· Visningar
1 895
Senast: Elo
·
Tjatter Jag blir galen! Filmen tror jag kom i ett paket från Polluxklubben, den handlade om ett föl som tillsammans med många andra hästar...
Svar
3
· Visningar
477
Senast: Silkisif
·
Kropp & Själ Behöver höra era upplevelser av detta både ni som gjort gastric bypass och gastric sleeve, för och nackdelar. Har i princip varit varit... 2
Svar
39
· Visningar
3 361
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Igår när jag var ute och handlade blev jag så väldigt irriterad på all reklam för fyrverkerier, även i min mail får jag reklam från... 2
Svar
24
· Visningar
1 663
Hemmet Nu börjar det ju bli rätt friskt ute... Vad håller ni för innetemperatur då? Är den självvald eller vad värmesystemet har att erbjuda? ;) 2
Svar
39
· Visningar
1 711
Senast: Ramn
·
Kropp & Själ Lite inspirerad av färgtråden på häst-avels började jag fundera på det där med hur människor ärver sin ögonfärg och genetiken runt det... 2 3
Svar
59
· Visningar
6 228
Kropp & Själ Ni med ankfötter, vad har ni för skor? Jag har problem att hitta bra skor! Alltid klämmer de någonstans. Jag har alltid struntat i det... 2
Svar
38
· Visningar
6 895
Senast: nickan1
·
Skola & Jobb Alltså hjälp mig fatta detta med skalor och omvandling på ritningar. En ritning är i skala 1:1000 på ett A1 papper och det anges att...
Svar
2
· Visningar
9 303
Senast: TinkerBell
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Hjälp

Hund, Katt, Andra Djur