Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Om man får akut bronkit, troligen allergiframkallad och kortison sätts in dag 4-5 typ, finns det nån risk för att den kan bli kronisk?
Svar
0
· Visningar
298
Senast: MissFideli
·
Äldre Var köpt man lite godare te i gärna lösvikt i fysisk butik i Stockholm med omnejd? Vilka affärer är bra? Sen undrar jag vad sånt...
Svar
5
· Visningar
384
Senast: Manza
·
Äldre "Någonting gick fel på en fyrverkerfestival i mexikanska Tultepec i natt – och en stor mängd raketer gick av samtidigt. Nu uppges minst...
Svar
7
· Visningar
870
Senast: Vinterbad
·
Äldre Vilket spel skulle en 7 åring uppskatta? Även vuxna ska tycka att det är okej att spela. Har ni några tips? Sen innan har hen fått till...
Svar
6
· Visningar
700
Senast: Mirre
·
Fritid Sambon tog nyss jägarexamen och önskar sig nya jaktkläder. Jacka och byxor. Nu lurar jag på det i julklapp till honom. Men är det något... 2
Svar
20
· Visningar
1 669
Senast: Ajda
·
Äldre Barnet vill baka till sin favoritlärare, helst muffins! Läraren i fråga är tydligen extremt ! allergisk mot fisk ochskaldjur. På den... 2
Svar
27
· Visningar
2 173
Relationer För ett år sedan ungefär föll jag ordentligt för en man i ett kompisgäng. Känslorna var besvarade, men vi var båda upptagna på var sitt...
Svar
14
· Visningar
2 678
Senast: Sofar
·
Äldre Ska hålla i nyårs firandet i år, ett gäng nära vänner bara som ska äta gott och mysa.. men behöver lite tips till vad menyn ska bestå...
Svar
8
· Visningar
962
Senast: cewe
·
Skola & Jobb Jag har fast jobb på statlig myndighet. Av olika anledningar kollar jag dock efter annat. Varje dag brukar jag ta fem minuter och gå... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 362
Senast: Sleepy
·
Kropp & Själ Jag har haft tinnitus i nästan 25 år, och även om det varit besvärligt ibland har jag ändå lyckats fungera. I perioder har mitt ena öra...
Svar
6
· Visningar
955
Senast: Görel
·
Tjatter Jag lägger en röst på: Tänd ett ljus och låt det brinna... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 647
Senast: Septicemia
·
Fritid För 1 vecka sen så råkade jag spilla vatten över min mackbook air och det är min skoldator och det min kille gjorde var att han fick...
Svar
8
· Visningar
846
Senast: Septicemia
·
Hemmet Hej Alla Jag har en garderob man kan gå in i som kommer så småningom att innehålla skor, kläder, sängkläder och lite annat smått och...
Svar
6
· Visningar
747
Äldre Såg ingen tråd om Musikhjälpen, det måste vi ju ha tycker jag. I år är det att barn i krig har rätt att gå i skolan! Tittar du? Skänker... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 177
Senast: sussisus
·
Äldre Julskinka, lax och prinskorvar i all ära. Redan efter julmiddagen med jobbet är jag rätt mätt vad gäller de traditionella julerätterna... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 876
Senast: Minett
·
Äldre Söker en låt från Skam säsong 2. Den spelas när Noora och hennes gäng är på bussen med "the Riots"-killarna. Har försökt googla de...
Svar
6
· Visningar
1 334
Senast: Wysiwyg
·
Relationer Vilken väljer ni i år? Själv hittade jag en nyhet på bolaget. J.D Grönsteds anno 1895. 18% styrka och supergod :d:d:d:d:d av 5 möjliga
Svar
0
· Visningar
380
Senast: Gammeln
·
Äldre För en del år sen käkade småfåglarna gladeligen havren jag serverade. Nu duger den inte alls. Är det havren eller fåglarna som ändrat sig?
Svar
12
· Visningar
4 959
Skola & Jobb Idag uppstod en situation på mitt jobb som gjorde mig ganska så förbannad. Jag blev ifrågasatt om jag kunde utföra mitt jobb på ett vis... 2
Svar
25
· Visningar
2 302
Senast: NewDawn
·
Äldre Är det godaste kanske någons hemgjorda sill, mammas skinka, köttbullar gjorda efter mormors recept eller något helt annat? Dela med dig... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 952
Senast: Balahé
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka