Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

T
Avel Min hingst har fått en avkomma registrerad efter sig utan att några papper eller tester har blivit gjorda, inga avgifter var betalda...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 656
Senast: tjejsomfunderar
·
Avel Ha ett hannoveranare sto och hennes mamma heter så innan sitt namn . Är det någon särskild stam eller vad är de ? Är det någon som...
Svar
3
· Visningar
2 913
Senast: KickiH
·
Avel Hej! Vet inte om denna hamnar rätt, men ni som är här kan säkert en hel del:) Jag är i föl köpartankar, men vet inte vad som är...
Svar
1
· Visningar
1 682
Senast: Masse
·
Avel Som rubriken lyder? har ett sto på 85 cm som har haft 2 föl med 1 mini hingst å en liten vanlig shettis.. hur stor hingst vågar man ta...
Svar
9
· Visningar
1 413
Senast: ameo
·
  • Låst
Avel Svammeltråd om allt mellan himmel och jord gällande våra skottsårsföl!
98 99 100
Svar
1 990
· Visningar
249 857
Senast: Görel
·
U
Avel Hej, vi har nyss köpt en brännmärkt ponny som vi gärna vill spåra varifrån kommer ifrån. Vet någon om det finns någon hemsida där de...
Svar
6
· Visningar
1 591
Senast: Kettil301
·
Y
Avel Jag har lite frågor kring att betäcka ett triangelmärkt sto som jag hoppas att någon kan svara på här. Det är såhär att jag hittat en...
Svar
13
· Visningar
3 017
Senast: indra82
·
C
Avel Mitt sto Chicolina (e.chicos boy) är nu dräktig, med Elleton e. Canturano. Jag vill ha ett häftigt namn som egentligen ska passa både...
Svar
0
· Visningar
1 736
Senast: Chicolina
·
Avel Är det normalt med dräktiga ston som föltuggar och ''halvbrunstar'' mot andra ston? Min häst är hyfsat nyseminerad och än vet vi inte om...
Svar
16
· Visningar
2 649
Senast: pezon
·
Avel Funderar på att köpa en ponny som pga att ägaren inte registrarde hästpasset i tid (av lathet)på och därför inte kan använda rätt sto...
Svar
5
· Visningar
1 614
Senast: Karro333
·
S
Avel Hej allihopa! Jag har ett litet stoföl e. Cartier som är född den 30:e maj. När hon föddes var hon ett riktigt stort föl, men sedan...
Svar
2
· Visningar
1 208
Senast: CK
·
S
Avel Jag undrar om det är bra att låta ett sto och sitt föl få vara tillsammans (i både box och hage) trots att stoet inte låter fölet dia?
Svar
2
· Visningar
884
Senast: Masse
·
Avel ... på ett sto jag känner. Hur skulle ni agera i en sån situation? Historien är att det genom en oväntad faktura från "fel" hingst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 155
Senast: Rosett
·
Avel Jag söker bra böcker som handlar om dräktighet och fölning. Vilka rekommenderar du och varför?
Svar
2
· Visningar
627
Senast: bigganl
·
Avel Mitt sto seminerades i våras med en hingst som står i Tyskland (TAI) Jag var jättenöjd med stationen på så sätt att dom var väldigt...
Svar
3
· Visningar
1 352
Avel Spelar det någon roll vad stoet har för träns? Måste det vara engelsk nosgrimma.
Svar
1
· Visningar
741
Senast: Masse
·
B
Avel Lite förtvivlad här... Har ett 13årigt sto (ganska grov och kraftig) som vi nu har konstaterat har kraftig hovbroskförbening. :cry...
Svar
12
· Visningar
2 619
Senast: Bruttan
·
Avel Tänkte åka och titta på fölvisningen i Älmhult imorgon men kan inte hitta tider m.m! Någon som vet var detta finns? Borde det inte...
Svar
3
· Visningar
953
Senast: ranunkel
·
Avel Ny här och hoppas jag postar rätt! Vad är era funderingar kring elitfölauktionen som hålls i Flyinge? Jag har visat och även fått min...
Svar
14
· Visningar
3 041
Senast: athena
·
Avel Hej hej, någon som har eller känner till någon avkomma efter Julio Mariner? Eller kanske vet något om honom.. Vore kul å veta :)
2
Svar
33
· Visningar
4 880
Senast: majjja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp