Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Det har uppstatt en jobbig situation bland mina barns kompisar (eller mest föräldrarna), hur skulle ni ha gjort? För ngr dagar sen...
Svar
5
· Visningar
1 382
Senast: ako
·
Gravid - 1år Bebisen växer ur babyskyddet vilken dag som helst, och jag har börjat spana in bilstolsdjungeln. I kväll ska jag på ett event där de...
Svar
19
· Visningar
1 382
Senast: TeamLundVer
·
  • Låst
Gravid - 1år Hepp! Vi var nära 2000 inlägg, så jag startar väl en ny tråd. Igen...
84 85 86
Svar
1 708
· Visningar
141 099
Senast: Whirlie
·
Övr. Barn Vad händer med fördelningen av föräldraledigheten när money is not a problem? När pensionen inte behöver tänkas på? Ofta kommer just den...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
8 979
Senast: Sunshine
·
Övr. Barn Ni som använt preventivmedel i många år som gör att ni inte har ägglossning eller naturlig mens, hur lång tid tog det tills att ni fick...
Svar
13
· Visningar
6 744
Senast: Sparkling
·
Småbarn Jag födde mitt första barn 2013. Jag vill ha nummer 2 snart, helst 2016 när sonen är ca 2,5 år. Sambon vill ha barn nummer 2 när han...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
29 712
Gravid - 1år Jag har precis blivit tillfrågad om jag skulle kunna tänka mig donera ägg. Vilken stor fråga och jag känner mig grymt hedrad att jag är...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
13 297
Senast: em-pirre
·
Övr. Barn Fick för några dagar sedan reda på att jag är oväntat gravid. Har inte fått reda på exakt hur långt gången jag är, men räknar med att...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: Sol
·
Övr. Barn Hej, anonymt nick.. Jag skulle behöva lite hjälp att dividera detta med er som har lite mer koll än mig. Jag har aldrig varit direkt...
Svar
4
· Visningar
897
Senast: Brio
·
Övr. Barn Jag är 28 år gammal, min sambo några år äldre, och han vill gärna ha barn. Jag vill också ha barn, och har alltid tänkt att jag ska få...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 716
Senast: linlar1
·
Småbarn Fyraåringen får mask då och då. Det går ca 3 månader mellan gångerna. Självklart så behandlas vi båda och sängkläder tvättas och...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 459
Senast: Mirtai
·
Gravid - 1år *länk borttagen av moderator* Jag är inte överdrivet intresserad av andras förlossningar, men när jag snubblade över den här på FB...
2
Svar
35
· Visningar
2 441
Senast: MM
·
Övr. Barn Jag har alltid sagt att jag aldrig ska skaffa barn. Men så träffade jag en man som verkligen vill ha barn och jag överväger det numera...
7 8 9
Svar
172
· Visningar
12 683
Senast: Tassetass
·
Övr. Barn Hej på er Jag behöver lite tips , och råd och bara lite diskussion angående Levaxin , TPO Antikroppar och vilja skaffa barn. För...
Svar
3
· Visningar
885
Senast: lil-sis
·
Småbarn Vår fyraåring har gått på förskola i tre månader nu och har tagit med sig massor med positiva saker därifrån. Tyvärr även en del mindre...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: Ridinglady
·
Gravid - 1år Kom och tänka på det igår. Har läst förlossningsstorys i massor men sen den då? när bebis är ute, vad händer då? Bebis vägs och mäts...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
9 251
Senast: Bexzor
·
Småbarn Hur skyddar ni era barn fran solen? Här där vi bor (innsbruck, Österrike) är solen väldigt stark, uvstralningen ligger pa mkt hög resp...
Svar
19
· Visningar
1 273
Övr. Barn Testar att skriva ett inlägg här eftersom FK för tillfället är överbelastat och det inte går att nå dem på telefon. Har haft problem...
Svar
1
· Visningar
584
Senast: Smulu
·
Övr. Barn Ja, som trådrubriken lyder... Jag börjar bli fundersam över om det är något fel, eller om det är att anse som helt normalt. Bakgrund...
Svar
14
· Visningar
1 529
Senast: Sedna
·
Gravid - 1år Jag kommer inom några veckor att gå på en begravning. Jag har absolut inga kläder att ha på mig, de svarta jeans jag har kan jag inte...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 266
Senast: Comatose
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp