Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Separationen är ett faktum och jag grubblar över hur barnens boende/umgänge ska se ut. Det finns två barn med i bilden, ena barnet är...
Svar
2
· Visningar
845
Senast: Platina
·
  • Låst
Gravid - 1år Ny tråd :) V 5 (4+5), BF 5 juni. Plussade igår igen efter 2 försök sedan sista MF. Hoppas verkligen att den lille krabaten vi stanna i...
98 99 100
Svar
1 996
· Visningar
121 336
Senast: superstar
·
Gravid - 1år Jag är inte gravid än, men vet att jag vill kolla könet på nästa barn. Då det utav medicinska skäl kan vara vårt sista barn så vore...
Svar
6
· Visningar
7 040
Senast: Girasol
·
Småbarn Jag var själv ganska kräsen som barn men äter i vuxen ålder det mesta med god aptit. Även min sambo, pappa till vår son, var kräsen som...
2
Svar
23
· Visningar
2 193
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Jahapp, här har jag genomgått inte bara en graviditet och en förlossning - utan nästan 29 år på jorden, utan att ha en aning om det här...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
23 155
Senast: Rhinos
·
Övr. Barn Jag skulle vilja ha tips på kalla matlådor som barn kan tänkas uppskatta! (både barn som äter grönsaker och barn som inte äter...
Svar
18
· Visningar
5 870
Senast: Mabuse
·
Övr. Barn Är det någon här på buke som har opererat brösten innan ni fått barn? Jag och sambo går i barntankar och jag har implantat i mina...
Svar
4
· Visningar
2 713
Senast: Cocos
·
Gravid - 1år Vår lille pojk är 5 månader och vi har inte lagt så mycket krut på att skapa nån nattningsrutin för att han känns fortfarande så liten...
Svar
8
· Visningar
1 080
Senast: Girasol
·
Småbarn Min minsta har precis fyllt 1 år. Och hon vill bara ha välling, ska man bli orolig och när? Hon började med smakisar när hon var 4...
2
Svar
30
· Visningar
4 729
Senast: Cocos
·
Gravid - 1år Var hos bm idag på rutinbesök. Blodsocker togs och det låg på 7,9!!!! Hade inte ätit på ett bra tag pga slarv av mej. Bm sa att det ju...
2
Svar
28
· Visningar
2 193
Senast: Nera
·
Övr. Barn Hur tänker ni där? Hur gör ni? Jag har en bekant som dagligen lägger ut 15-20 bilder på sin dotter. I alla situationer, vi som följer...
2
Svar
32
· Visningar
2 521
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Som ny förälder är det mycket tankar som snurrar kring hur jag ska forma mitt föräldraskap. Vi strävar ju alla efter att bli så bra...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 495
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Har sån ångest inför besöket hos bm i morgon. Detta borde ju vara något roligt och att se fram emot att få höra hjärtljud och så men...
2
Svar
29
· Visningar
2 481
Senast: Hyacinth
·
Övr. Barn Mini ska flytta upp på större avdelning i höst, var så glad att han inte hamnade på samma avdelning som storebror gick på, just för att...
Svar
2
· Visningar
697
Senast: Javan
·
Övr. Barn Jag har en vän som är rejält överviktig. Hennes man är väl ganska normalviktig. De har 2 barn och deras tjej behöver verkligen gå ner i...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
20 785
Senast: Kattennizze
·
Övr. Barn Jag står inför ett stort vägval i livet som jag skulle vilja ha råd kring hur jag ska hantera. Jag behöver verkligen stöd och råd kring...
Svar
17
· Visningar
2 782
Senast: Hermelin
·
Övr. Barn Idag fick vi ett sent besked från vår skolbusschaufför att hans buss inte ville starta, så han tyckte att vi skulle s till att barnen...
Svar
10
· Visningar
1 400
Senast: Coop
·
Gravid - 1år Så min fråga för dagen är När började ni rida igen efter en vanlig vaginal förlossning? Jag ska föda typ när som helst och jag längtar...
2
Svar
24
· Visningar
3 129
Senast: Sined
·
Övr. Barn Vad tycker ni är bra resp dålig med att ev ha enkild vårdnad om barnet bor på heltid hos endast den ena föräldern? Vad finns de för...
Svar
4
· Visningar
1 290
Senast: Amha
·
Gravid - 1år Är det någon här inne som har erfarenhet av att göra en lumbalpunktion kontra få epidural? Jag sitter här och funderar på smärtlindring...
2
Svar
37
· Visningar
3 792
Senast: Zoya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp