Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

C
Gravid - 1år Jag och min kille är inne på att skaffa barn snart men jag är så sjukligt rädd för förlossningen, vilket jag antar är vanligt. Någon som...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 851
Senast: Magendy
·
Gravid - 1år Kom hem från BB nu i söndags och måste bara berätta för er om en riktigt kul händelse. Bebis var/är frusen av sig och ska ligga...
2
Svar
26
· Visningar
4 166
P
Gravid - 1år Är det någon mer än jag som går på övertid? Det känns verkligen segt. 17 dagar övertiden idag. Känns som jag har varit gravid hur länge...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 544
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Duger den här: http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=29944280? Eller måste man ha en sådan där skitdyr? Vi bor i en...
Svar
16
· Visningar
1 251
Senast: doglover
·
V
Gravid - 1år Överallt läser jag om mammor som älskar att amma. Alla runtomkring mig älskar att amma. Dom önskar att dom fick amma mer, längre, hela...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 070
Senast: Roheryn
·
C
Gravid - 1år Vad det händer mycket i och utanför en när man blir gravid. Nu har vi gått över halva tiden och det börjar verkligen bli ett faktum...
2
Svar
27
· Visningar
2 638
Senast: norpan1
·
Gravid - 1år Stackars Loke är sjuk. Så förkyld, näsan bara rinner. Han sov bara ett par timmar i natt för att näsan var så täppt, trots att...
2
Svar
21
· Visningar
1 911
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Efter förlossningen alltså? Hur lång tid tog det innan det gav sig?
2 3
Svar
50
· Visningar
5 335
Senast: pernilla_s
·
A
Gravid - 1år Jag längtar efter barn. Hur mycket som helst. I natt drömde jag att jag fick barn igen, världens gulligste lilla snuttiga bebis. :love...
Svar
12
· Visningar
1 389
Senast: vansinnet
·
S
Gravid - 1år Nu har mensen gått över tiden och den brukar alltid vara regelbunden. Lite bakgrundshistoria; Jag är rätt så nyskild men har hittat en...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 386
Senast: schelin_j
·
Äl
Gravid - 1år Vi har satt igång bebisverkstan här :love: Men min ÄL verkar "konstig" denna gången, jag har alltid en menscykel på 30 dagar. Så jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 514
Senast: Trolla
·
Gravid - 1år Är nu i v.37 och har så gott som packat bb-väskan. :D:bump: Tänkte shoppa hem lite grejer som kan vara bra till bebben men så blev jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 630
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Kan man misstänka det om de varit förkylda 1 vecka med feber, dock ingen feber just nu. ( borde han väl ha om det är öronen?) Mycket...
Svar
7
· Visningar
3 085
Senast: Intejag
·
Gravid - 1år Jag är på jakt efter en 'gubbkeps' som är rutig, grå eller brun med ljusrosa i baby/barnstorlek, typ 4 månader och uppåt.. Tradera...
Svar
4
· Visningar
887
Senast: domino
·
Gravid - 1år Såhär en vecka efter förlossningen har man så smått börjat landa i sin nya roll. Det finns dock mycket tankar hos mig, som jag helt...
Svar
18
· Visningar
1 611
Senast: Mitten
·
B
Gravid - 1år Hur gör/ gjorde ni när ni ville sluta amma era barn? Hur kändes det i brösten? Jag och pappan har varit borta på en liten weekend till...
Svar
13
· Visningar
1 795
Senast: chrysler
·
S
Gravid - 1år Okej, nu har jag tänkt på det här med tygblöjor ett tag. Men jag har ingen aning om hur det fungerar, alls.. Kan någon snällt...
Svar
15
· Visningar
1 447
Senast: skogstomten
·
Gravid - 1år Arvid har totalt börjat rata gröt och pure nu, + bröstet. Det är bara ersättning som gäller. Jag blir inte klok på honom, från att ha...
Svar
4
· Visningar
818
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Som nybliven mamma har jag blivit överöst med böcker och tidningar om barn från vänner och bekanta. I en av dom; Vi föräldrar - Barn i...
2
Svar
24
· Visningar
4 039
Senast: ÅDI
·
Gravid - 1år Har jag läst. Men när många av oss föddes var ju inte ultraljud särskilt utbrett, så våra BF kan ju inte ha varit speciellt säkra? Står...
Svar
18
· Visningar
6 736
Senast: skogstomten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp