Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Min äldsta son är en riktig pratkvarn, han är aldrig tyst. Idag kom han ner och vägrar säga något. Han har sagt lite men vägrar säga...
Svar
2
· Visningar
1 428
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Våran bebis på tre veckor får ibland magknip när han äter. Ibland är det helt omöjligt att få honom att rapa, vilket då ger hicka och...
Svar
7
· Visningar
1 030
Senast: Kattennizze
·
Småbarn Börjar fundera på att köpa en ren sittvagn till dottern. Hon är visserligen bara nyss fyllda ett, men åker helst framåtvänd och vår... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 973
Senast: Sandra78
·
G
Gravid - 1år Jag fick ett tidigt missfall i början av november (7-8e). Mensen dröjde sedan lite längre än vanligt och jag började med mina p-piller...
Svar
3
· Visningar
1 773
Övr. Barn Japp, som trådrubriken lyder ska vi ha 10-årskalas på lördag. Vi har en "sittning" på kvällen, den är klart med maten, men vid lunchtid...
Svar
8
· Visningar
2 379
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Om man pumpar ur och inte vet om man behöver mjölken det närmsta dygnet eller inte, kan man då ställa mjölken i kylen i ett dygn och...
Svar
1
· Visningar
719
Senast: Western_Ivy
·
Övr. Barn Kan man dricka sådant då? Tänker på power king, red bull och sådana. Eller går det ut i mjölken? Vill ju inte att lilleman ska få i...
Svar
11
· Visningar
12 440
Senast: LillaMy84
·
Övr. Barn Visst behöver barn (10 månader) ingen legitimation vid inrikesflygningar?
Svar
2
· Visningar
1 154
Senast: LillaMy84
·
M
Småbarn Hej Vi har funderat att köpa Emmaljunga Mondial Duo Combi Den kan ungen ha från nyfödd ända tills den är 3 år. (Köpa en ny)... 2
Svar
22
· Visningar
4 518
Senast: tyra1
·
Övr. Barn Hej allihopa! Jag behöver lite råd angående min rygg,när jag var 11 år gick jag omkull i galopp rakt in i ett berg och blev... 2
Svar
25
· Visningar
5 297
Senast: Mabuse
·
Småbarn Ja, berätta :) Vår jänta är den enda i bekantskapskretsen som äter själv, så jag är lite nyfiken på hur andra ettåringar gör? Äter de...
Svar
17
· Visningar
4 270
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Vart är bättre att fråga är på Buke. :) Jag är i vecka 6+5 idag. I måndags började jag få ont i ländryggen. Lite spänt och ömt med...
Svar
14
· Visningar
4 579
Senast: Ramona
·
Övr. Barn Jag är gravid i vecka 10 och har ej haft vattkoppor, nu har min pojkväns son fått det och som tur är har jag inte träffat honom på en... 2
Svar
33
· Visningar
8 172
Senast: Luna10
·
Övr. Barn Dottern och jag åker till Florida i Mars och det är en djungel av hotell att välja bland. Jag har bott i Florida själv för x antal år...
Svar
4
· Visningar
1 017
Småbarn Har en 4 åring här hemma, som oftast är världens goaste kille. Men när han gör hyss så är det så jag blir så förbannad att jag inte vet... 8 9 10
Svar
183
· Visningar
23 691
Senast: Maris_
·
P
Småbarn Vår son nu 14 månader sover i vårat sovrum i sin egen säng, nu ska vi snart flytta och vi tycker att han då borde sova i eget sovrum...
Svar
6
· Visningar
1 490
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Vi väntar ju vår lilla tvåa här snart, och har kvar vår Brio Sing sedan L var liten. Dock var vi aldrig riktigt nöjda med den, tyckte...
Svar
19
· Visningar
3 659
Senast: ako
·
Småbarn Undrar om någon här har varit i (södra) Kina med barn? Jag funderar på att åka dit ett par veckor nästa sommar. Tänker mej till ön... 2
Svar
34
· Visningar
3 328
Senast: Dalatjej
·
Gravid - 1år Nu i julhelgen blev det med tydligt än nånsin hur mycket alla ska tycka och komma med "goda råd", snart vill jag knappt träffa folk med...
Svar
19
· Visningar
2 107
Småbarn Nu är det dags att definitivt sluta amma. Problemet är att lillan tycker att det är det absolut bästa som finns. Lillan fyller två i... 2 3
Svar
48
· Visningar
15 540
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka