Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Q
Gravid - 1år Låg igårkväll och läste om "Sova-hela-natten"-kuren. Jag kunde inte sova efteråt. Kan jag ha missuppfattat? Som jag förstått det så...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 134
Småbarn Inspirerad av overalltråden, vill jag veta vilka SKOR ni tycker är bäst för era små. Speciellt vinterskor är jag intresserad av, vilka...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
17 028
Senast: ako
·
Småbarn I dag såg jag en liten flicka i en jättefin jacka! Tyvärr var det på jobbet så jag var upptagen med annat och mamman verkade så...
Svar
19
· Visningar
2 227
Senast: Hyacinth
·
Småbarn Enligt aftonbladet idag vill hälften av alla kvinnor vara hemma och ta hand om barnen istället för att jobba...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 226
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Jag har hormonspiral dock passerat utgångsdatumet för ett bra tag sedan, mars-11. I veckan har jag mått små dåligt, lätt illamående i...
Svar
5
· Visningar
6 428
Senast: Zony
·
Småbarn En händelse när jag skulle hämta dottern på dagis i går har gjort mig väldigt obekväm och jag vet inte hur jag ska hantera det. Kort...
Svar
8
· Visningar
2 082
Senast: Björk
·
Småbarn Jag blev lite nyfiken på olika sätt med inskolning, jag läste om den "föräldraaktiva inskolningen" och blev inte mycket klokare... ;)...
Svar
8
· Visningar
1 424
Senast: Snurrfian
·
K
Övr. Barn Har tagit ett anonymt nick... Jag har ett stormigt förhållande bakom mig med många år av psykisk misshandel, till slut vågade jag...
Svar
11
· Visningar
2 007
Senast: Klocka
·
Övr. Barn Blir nog lite spinoff på ett par andra trådar med liknande ämnen, men det här är något jag tycker är jättesvårt bitvis. Jag har en...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 602
Senast: Lupin
·
Övr. Barn Hur länge brukar det sitta i? Hur behandlar man det?
Svar
6
· Visningar
2 365
Senast: nella84
·
Övr. Barn Min snart 10-åriga dotter har fått en liten bula vid/under ena bröstvårtan, som ömmar litegrann. Vi ska givetvis kolla upp det hos...
Svar
13
· Visningar
19 441
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Min lilla dotter, 7 år, ska ha sitt första Halloweenparty på fredag, jag tycker det ska bli superroligt och har planerat massor! Men -...
Svar
5
· Visningar
12 506
Senast: vindvissla
·
Småbarn Har börjat fundera på det här med vinteroverall... Vad ska ni köpa för overaller i år till era barn? Måste köpa både till sonen som...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
34 247
R
Övr. Barn har nyss (5v sedan) fått min son.. han är helt underbar o snäll o lugn o allmänt tillfreds med livet. Kan dock inte hjälpas, jag som...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 194
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Har två barn, 3 och 5 år gamla, och en häst som jag troligtvis måste ta bort inom kort. Har haft hästen i över 10 år och det kommer...
2
Svar
35
· Visningar
3 303
Senast: Sunshine
·
B
Övr. Barn Kan börja med att ursäkta mig om jag borde lagt tråden någon annanstans, första dagen för mig på buke och jag fattar inte hur det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 181
Senast: ako
·
Gravid - 1år Sambons barnbarn har ett hemangiom (smultronmärke) på kinden. Från början var det bara litet, men har under månaderna blivit ganska...
Svar
1
· Visningar
2 517
Senast: Doccan
·
Övr. Barn Jag har ett tag gått och sneglat på våra kortlekar, som legat oanvända sen Adam var länsman, ungefär... Ett av skälen till att jag inte...
2
Svar
20
· Visningar
5 093
Senast: Björk
·
Småbarn Jag håller på att dra igång en föräldragrupp på vårt dagis. Största anledningen är att de vill flytta vårt fina dagis från dess...
Svar
0
· Visningar
676
Senast: Jamtland
·
Övr. Barn Det går ju ett program på tv om detta. Hälften av föräldrarna litar på terapeutens råd och tar bort pressen på barnet att äta. Andra...
Svar
11
· Visningar
3 340
Senast: Sunshine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp