Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag började fundera lite när jag läste en tråd där TS inte trivdes i att nästan aldrig ha fått någon barnvakt. Jag blev väl lite... 2
Svar
28
· Visningar
3 336
Senast: astronaut
·
Gravid - 1år med sladdar som är så kul? *sliter mitt hår...det som snäckan inte redan slitit loss...*
Svar
3
· Visningar
847
Senast: rubytoo
·
F
Gravid - 1år Hur långt in i graviditeten hade/har ni sex? Jag går snart in i v.37 och börjar tycka det är jobbigt. Har haft väldigt dåligt med...
Svar
6
· Visningar
3 735
Senast: tinissen
·
O
Övr. Barn Vet inte om denna tråden ska vara här, men jag är föräldrer och barn är inblandat. Jag och min sambo har pratat en del om vad otrohet...
Svar
12
· Visningar
3 184
Senast: ameo
·
S
Gravid - 1år Ultraljudet börjar närma sig å lika så 1:års dagen efter sista beskedet å borttagandet av henne... Jag mår som en påse skit! Jag vet... 2
Svar
31
· Visningar
3 616
Senast: LuckyMemory
·
S
Gravid - 1år hejsan... jag är i behov av en advokat.. någon som har några tips på någon bra ? Jag bor i Gävle och har ont om pengar. Det gäller (än...
Svar
4
· Visningar
1 232
Senast: Görel
·
Småbarn Snart ska lilleman börja förskolan och jag har massor av funderingar inför detta. Kan tänka mig att det finns fler i denna situation så...
Svar
13
· Visningar
2 034
Senast: esprit
·
Småbarn Min 9 månaders dotter har blivit mycket hård i magen. :cry: Om hon lyckas göra nåt så är det små älglortar, 1-2 st. Har försökt med... 2
Svar
20
· Visningar
7 581
Senast: Cilla
·
Övr. Barn är ett känsligt ämne för många har jag förstått och skulle vilja diskutera lite hur ni upplever det.:) Jag o pappan till min son...
Svar
4
· Visningar
1 162
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år I vårmammortråden har det diskuteras om fasta tider redan för mycket små spädbarn, men då började jag fundera. Såsom jag har det i... 2
Svar
20
· Visningar
2 211
Senast: Hyacinth
·
Småbarn Precis som i en annan tråd jag just läste så har jag mycket sällan möjlighet att få barnvakt till mina barn. Mina föräldrar jobbar och...
Svar
5
· Visningar
932
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Såg att det fanns en gammal tråd om skötväskor men det har säkert kommit ut en massa nytt sen dess så därför startar jag denna tråd... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 901
Senast: Hyacinth
·
Småbarn Halloj! Sonen fyller 1 år om några dagar och vi ska ha kalas på söndag. Det kommer 26 vuxna och 11 barn (i åldrarna mellan 4 månader... 2
Svar
28
· Visningar
4 840
Senast: Gnarpis
·
E
Småbarn Hej alla bukefalister! Är ny här att skriva, men jag har hållit mig i bakgrunden och läst lite olika forum, och nu tänkte jag be er om... 2
Svar
20
· Visningar
2 439
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Artikeln snodd från aftonbladet. Vi har ytligt bekanta som döpt om sin dotter efter dagisstart då det visade sig att det fanns en... 2 3
Svar
48
· Visningar
6 376
Senast: sweep
·
Småbarn Sonen som blir 3 i oktober har slutat äta. Han har vart superintresserad av mat sen han var 3 månader och ätit massor och med stort... 2
Svar
21
· Visningar
4 109
Gravid - 1år Finns det någon sådan tråd? Om inte, så kan vi väl starta en. Väntar själv mitt tredje barn i mitten av juli och har upplevt att mina... 2 3
Svar
41
· Visningar
9 214
Senast: aneka
·
R
Övr. Barn Nu är det inte jag som ska ha barn, utan en god vän som jag hjälper. Tänkte beställa hem lita bra att ha saker och en febertermometer...
Svar
19
· Visningar
4 622
Senast: Nisse
·
Q
Gravid - 1år Jättekonstig fråga: "Måste" man gå upp i vikt när man är gravid? Det som barnet, vattnet, moderkakan och mjölken (??) väger går man väl... 2
Svar
23
· Visningar
2 618
Senast: Yrja
·
Övr. Barn Vindvissla med familj kommer till Sverige i sommar! Vi ska norröver och landar i Skövde den 1 augusti, någon som har lust att träffas? 4 5 6
Svar
103
· Visningar
7 796
Senast: leia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈