Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag & några barn mellan 6-11 år ska göra vid en lägerplats. Vi ska bygga ett primitivt vindskydd, lava ved, räfsa bort löv runt läger...
Svar
6
· Visningar
1 548
Senast: ande
·
Småbarn Behöver dryfta med andra föräldrar, tror detta kan vara rätt forum. I fredags var det 21 dagar sen vi utsatte vår prins för...
Svar
10
· Visningar
12 046
Senast: Kiwifrukt
·
Gravid - 1år Är det verkligen bara jag som vill skriva detta med ett frågetecken? Skriver en ny tråd här, för jag känner att jag inte vill svärta... 2 3
Svar
59
· Visningar
6 026
Senast: ako
·
H
Gravid - 1år Och som alla andra så uppskattar jag om jag får fortsätta vara anonym även om någon anar vem jag är. Jag och sambon har just dragit...
Svar
2
· Visningar
1 082
Senast: Gnarpis
·
Gravid - 1år Sonen ska döpas i slutet av maj hemma i trädgården, men jag vill inte ha nån dopklänning på honom. Varför har man ens dopklänning? Nån...
Svar
8
· Visningar
1 910
Senast: Sonic76
·
Gravid - 1år Det var kanske inte helt otippat att lillskiten skulle bli förstoppad förr eller senare. Dock vet jag inte vad som orsakat det, för han...
Svar
14
· Visningar
1 612
Senast: Snovind
·
Övr. Barn En vän berättade igår att hon bla använder cykelhjälm, svär mindre och kör mer lagligt. För att spara tid/brist på ork har hon... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 827
Senast: Brandgul
·
Småbarn Verkar vila en förbannelse över dem nätter när jag har jobbat kväll... Kom hem igårkväll vid 22.30, hade precis krypigt ner i sängen och...
Svar
16
· Visningar
8 091
Senast: LitenIsa
·
Småbarn Någon som har erfarenhet av olika bärstolar? Skulle vilja ha en till Maja nu hon börjar tycka manducan är tråkig nu när vi är i...
Svar
9
· Visningar
7 521
Senast: Pallas
·
Gravid - 1år Hur stora kläder ska man köpa som är tänkt den allra första tiden? Idag hittad jag en body som var så söt! Jag köpte den utan att... 2
Svar
21
· Visningar
4 162
Övr. Barn Ställer mig frågan ofta då jag ser många barn/tonåringar som är totalt omotiverade till att göra något själva för att de inte behöver...
Svar
3
· Visningar
1 221
Senast: Nasseman
·
Gravid - 1år Vi har börjat introducera smakportioner mitt på dagen enligt barnmorskans instruktioner. Vi är nu inne på 2:a veckan och dottern tycker...
Svar
5
· Visningar
1 447
Senast: Minta
·
Gravid - 1år Nu börjar det bli dags att sjösätta båten och vi måste införskaffa en flytväst till dottern (snart 4 månader). Vad har ni för...
Svar
6
· Visningar
1 495
Senast: boccia
·
Gravid - 1år Sack n Seat, stol på bord-modell, finns ju en del. Vad rekommenderas? Äta med snäckan i knät är inte lätt. Hon är 8 månader och...
Svar
6
· Visningar
1 705
Senast: Hyacinth
·
Gravid - 1år Har försökt luska i vårtråden men får inget direkt svar. Tänkte att här kanske inte frågan försvinner i mängden av alla trevliga...
Svar
15
· Visningar
1 399
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år de nya barnprodukterna från apoteket till barn, fem myror-sortimentet vilka har provat deras produkter och vad tycker ni om dem?? det...
Svar
4
· Visningar
1 057
Senast: tinissen
·
  • Låst
Övr. Barn Är hemma och är sjuk så jag kollade på debatt på tv:n och det handlade om vad för barnböcker som är ok och inte. Tex så togs Astrid... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 040
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Att det ska vara så svårt. Ett barn med en kalufs med två tillhörande föräldrar med helt olika syn på vad som är snyggt. L, som är 1,5... 2 3
Svar
44
· Visningar
19 654
Senast: pixietail
·
S
Övr. Barn Min pojke fick som är 8 år fick diagnos Aspberger i dag. Någon som kan hjälpa mig med att förstå mer av det. Kan sos hjälpa mig...
Svar
2
· Visningar
1 567
Senast: angelwings
·
Gravid - 1år hörde nyheterna nu ikväll och bb/förlossning i uppsala ska tydligen införa hemgång redan 6h efter förlossningen. (vid frisk mamma och... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 402
Senast: Luden
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka