Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Jag har nyligen genomgått mitt 4:e missfall :cry:, och nästa steg är en utredning om VARFÖR det blir så här gång på gång... Skulle... 2
Svar
20
· Visningar
15 589
Senast: Kattennizze
·
Gravid - 1år Jag har ganska stor ångest inför min förlossning, är vi 35 nu och har samtal med spec.mvc pga det. Jag kan inte se mig själv använda... 12 13 14
Svar
270
· Visningar
24 429
Senast: Nillizan
·
Övr. Barn Jag måste få hjälp att tyda FK min man fattade inte heller. Jag har begärt FP från 1 maj och under mina ärenden på deras hemsida så...
Svar
6
· Visningar
1 084
Senast: Mynta2
·
Övr. Barn vi har under helgen varit i holland och fick där syn på en hel del spännande barnvagnar främst av märkena maclarsen och Quinny som var...
Svar
9
· Visningar
1 601
Senast: tinissen
·
C
Gravid - 1år Nu drar ju fästingsäsongen igång och det är dags att sätta medel på hunden. Har alltid använt exspot men nu när man har en liten 8...
Svar
16
· Visningar
4 697
Senast: corno79
·
Övr. Barn Inte nog med att mitt blonda 17,5 åriga "barn" förra veckan beslutade sig bli svarthårig, i går hade han varit och gjort hål i ansiktet... 2 3
Svar
57
· Visningar
8 111
Senast: Brisa
·
M
Övr. Barn Nu behöver jag råd. Min dotter är 14 år och har alltid varit väldigt blyg och tillbakadragen tillsammans med andra. Inte mobbad eller så... 6 7 8
Svar
156
· Visningar
41 805
Senast: escodobe
·
A
Gravid - 1år För det första om man blir gravid trots p-piller men inte märker det direkt, hur illa far fostret? Och hur märker man? Jag går på...
Svar
11
· Visningar
4 167
Senast: jerseyko
·
H
Gravid - 1år Den minnesgoda minns kanske min tråd i julas där jag lite lätt i chock berättade att jag var gravid trots en historia med lång...
Svar
14
· Visningar
1 611
Senast: hemligaste123
·
Gravid - 1år Nu är den lille sjuk och för första gången i mitt liv känner jag mig helt urlakad på energi :crazy: Njurbäckensinflammation och...
Svar
2
· Visningar
899
Senast: LitenIsa
·
Småbarn Åh jag letar ett par Molo Blackstar Zapp sneakers i stl 23-24 men det är ju stört omöjligt på nätet, var i Sthlm har dom mkt Molo? Så...
Svar
6
· Visningar
2 461
Senast: pixietail
·
Övr. Barn Förra måndagen satte jag in en kopparspiral på MVC då var det 9 veckor sedan min dotter föddes. I söndag började jag må dåligt. Mådde...
Svar
16
· Visningar
6 691
Senast: Sar
·
F
Övr. Barn Jag och sambon är ju precis i starten av att försöka bli gravida och eftersom jag inte riktigt har koll på min kropp har jag ett par... 2
Svar
20
· Visningar
4 442
Senast: Freyja_bus
·
Småbarn Hur starka är barns lungor egentligen? Min ena syster fick tvillingar i september i år. De fick komma ut 7 veckor tidigare än...
Svar
13
· Visningar
2 720
Senast: astronaut
·
Gravid - 1år Vilken vecka var ni i när ni först kände barnet sparka? Var det vid en speciell tidpunkt på dydnet och hur skulle ni beskriva det...
Svar
14
· Visningar
8 743
Senast: Freyja_bus
·
Övr. Barn Om ens barns resurs ska ha semester, och man själv inte ska det, får då resursen ingen vikarie? :confused: Vi verkar sitta i en...
Svar
4
· Visningar
1 419
Senast: tinissen
·
  • Låst
Övr. Barn Då startar väl jag en ny tråd!!! Maja 8 månader nu (dock enbart 7 månader på bilderna!) På promenad! Dregglig linslus:D 99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
153 351
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Jag är ungefär halvvägs in i graviditeten och har fått lite "bekymmer". Så fort jag sätter mej ner och försöker koppla av så får jag... 2
Svar
21
· Visningar
16 218
Senast: mizzcat
·
Småbarn Nu är äldste sonen 4 år fyllda, alldeles nyss och de senaste månaderna har han fått starkare och starkare åsikter om allt. Det är mycket...
Svar
4
· Visningar
1 976
Senast: lingonben
·
Övr. Barn För nån vecka sedan så beslutade jag mig för att skriva ett brev till mig pappa för att berätta om Tims funktionshinder. Jag hade ännu... 2
Svar
20
· Visningar
3 294
Senast: oz_joj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner
  • Leverera valp vid 12 veckor?