Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

F
Gravid - 1år Vi har ju precis börjat försöka bli gravida och just nu är jag oerhört lyhörd på min kropp. OM jag är gravid så är embryot bara en vecka... 2
Svar
35
· Visningar
76 788
Övr. Barn Var upp hos en vännina igår som har sitt barn 15 timmar i veckan på dagis. Vi satt och pratade om detta, då barnet är väldigt trött och...
Svar
19
· Visningar
2 735
Senast: Snurrfian
·
S
Övr. Barn Nu kanske jag tjatar på en tråd som redan finns..... Snart är det tid att börja köpa in kläder och dylikt till den kommande plutten...
Svar
4
· Visningar
1 171
Senast: voltis
·
Småbarn Jag tar hand om en liten tjej på 15 månader mån-fre, 8-18. Jag har tagit hand om henne i ett år, så vi är ganska nära varandra. Nu...
Svar
8
· Visningar
2 526
Gravid - 1år Nu börjar ju cykelsäsongen komma och snart ska jag iväg och inhandla hjälm till sonen! :bump: Och en cykelstol... Har tittat på en del...
Svar
12
· Visningar
5 970
Senast: tinissen
·
Övr. Barn *inte som i maffiafilmen dock* Hej! Min samob har fått den enormt stora äran att vara gudfar åt sin brors dotter. Dopet är snart...
Svar
3
· Visningar
6 618
Senast: leia
·
Gravid - 1år Detta kanske är en dum fråga, men ändå någonting jag funderar på...! Jag har en menscykel på 27-28 dagar i normala fall. Min senaste...
Svar
4
· Visningar
1 229
Senast: LillMumlan
·
Gravid - 1år Vad fan gör man då? :cry: :cry: :cry: Imorgon blir Stella två veckor gammal, och enda från början har vi haft det lite småstruligt... 2 3
Svar
53
· Visningar
6 464
Senast: Zody
·
Q
Gravid - 1år Ni som är/har varit gravida: red ni under graviditeten? Hur länge isåfall? om inte- varför? och när ni hade riktigt småbarn, red... 2
Svar
30
· Visningar
3 619
Småbarn Hej! Ngn som vet om andra flaskor än Medelas egna passar till deras bröstpumpar, typ Medela Swing. Med andra flaskor avses typ Esskas bl a.
Svar
2
· Visningar
1 127
Senast: jerseyko
·
Småbarn Jag sitter och funderar på hur långt sommarlov sonen ska få, vet inte riktigt hur jag ska göra. Behöver lite tips. E. blir 18 månader...
Svar
5
· Visningar
1 857
Senast: kamomillo
·
Övr. Barn Suck och förtvivlan. Sonen har alltid varit lite liten i maten. Han har dock petat i sig det han behöver, och det har inte varit något...
Svar
5
· Visningar
2 177
Senast: Pallas
·
Gravid - 1år med barn nr 1 kunde jag inte ana för 5 öre att förlossningen skulle starta i v 37, inga förvärkar inget tecken alls, nu andra...
Svar
8
· Visningar
4 837
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Hej alla, nojjiga mamman här igen. Nä, han sover fortfarande inget vidare, men det har jag accepterat. Han har oftast varit go och...
Svar
8
· Visningar
2 043
Gravid - 1år Nu har jag fått min föräldrapenning uträknad och klar, äntligen! Har ju varit lite meck med det med tanke på att jag endast är...
Svar
4
· Visningar
1 064
Senast: Armani__
·
Gravid - 1år ja frågan är alltså hur tidigt man kan se nåt på ultraljud. jag fick i förra veckan veta att jag är gravid men har inte den minsta aning...
Svar
7
· Visningar
8 389
Senast: majjijann
·
V
Småbarn Hej på er! Är det någon som har ett barn som har vägrat gå i flera dagar utan att ha en allvarlig skada på foten? Min dotter (2 år)...
Svar
11
· Visningar
19 944
Senast: valborg
·
Gravid - 1år Vi är nu inne på fjärde seriösa försöket att bli gravid, men det tar sig inte. Jag vet att det kan ta mkt längre än så, men självklart... 2 3
Svar
53
· Visningar
6 179
Senast: Sol
·
Övr. Barn Jag har fått en sådan, begagnad. Efter mycket om och men lyckades jag fälla ihop den, så då köpte vi den i tron att den var hel och...
Svar
10
· Visningar
1 829
Senast: Hyacinth
·
Småbarn Köpte en begagnad Akta Graco Cosmic Comfort åt lilleman när det var dags att byta från babyskyddet. I takt med att han har växt tycker...
Svar
4
· Visningar
1 213
Senast: jemaha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka