Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

G
Gravid - 1år Men vad tusan, jag blir bara förvirrad när jag läser om vad för fisk och vad för ost som är ok att äta som gravid. Någon som har... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 371
Senast: Sar
·
Övr. Barn Vill gärna ha lite synpunkter på den vagnen. Har mest hört negativt om den, tyvärr. * Hur tippkänslig verkar den vara? * Hur mkt kan...
Svar
3
· Visningar
2 431
Senast: Diana
·
Gravid - 1år Är det nån här som har haft graviditetsklåda? Jag har haft eksem på underarmarna sen v 22 nånting, är nu i v 33 och det blir bara... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
18 687
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Idag har jag varit pa ultraljud. Har lite sprakproblem med läkaren sa dom flesta funderingar dyker upp när jag kommit hem. Jag har ingen...
Svar
12
· Visningar
2 523
Senast: turbofling
·
Övr. Barn Jag har en dotter som är otroligt osäker. Hon tränar ridning nu och Taekwondo och hon har verkligen en stor talang för båda sporterna... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 514
Senast: Ramona
·
Övr. Barn För vilka åldrar passar böckerna och varför tycker ni att de är bra? Jag tänkte börja med de jag tycker om att läsa för tillfället...
Svar
6
· Visningar
1 391
Senast: Araminta
·
Gravid - 1år Testade positivt för en vecka sen!! :love: Tycker det är jobbigt att vara tyst om det för min familj (bortsett från sambon som givetvis... 4 5 6
Svar
102
· Visningar
15 816
Senast: Breccia_
·
Övr. Barn Som överskriften frågar, berätta för mig vad era barngör för tokigheter! Jag börjar: DANIEL *En morgon vaknar jag av... 2
Svar
21
· Visningar
3 206
Senast: Mammas
·
A
Gravid - 1år Ni som har varit eller är gravida, hur skulle ni beskriva er graviditet med 5 ord? 2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 523
Senast: Sirocco
·
Övr. Barn Hej! Jo, jag undrar om någon vet vad som händer om man blir återbetalningsskyldig till csn för att man tjänat för mycket och...
Svar
19
· Visningar
4 269
Senast: Evale
·
Småbarn Okej alla kloka männiksor på buke som sitter inne med så mycket kunskap om både det ena och det andra;). När vi äntligen blivit...
Svar
3
· Visningar
1 634
Senast: LitenIsa
·
Övr. Barn Är medveten om att jag borde skaffat ett anonymt nick till denna tråd men jag får ta skiten helt enkelt, orkar inte krångla just nu... 2 3
Svar
51
· Visningar
4 354
Senast: athena
·
Gravid - 1år :confused:Någon som har bättre koll än vad jag har? I nuläget går jag som timvikarie och får ut ersättning från a-kassan de dagar jag...
Svar
17
· Visningar
4 712
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Har träffat en kille som har en 4 årig dotter. Han har henne varannan vecka och hon är en riktigt tokmysig tjej som är lättsam på alla...
Svar
8
· Visningar
1 530
Småbarn Jag visste inte riktigt var den här tråden egentligen hör hemma, så den hamnade här. Vi ska åka på små minisemestrar i sommar, och...
Svar
7
· Visningar
2 253
Senast: Sjalen
·
Gravid - 1år Hur står man ut, vad gör man, hjälp! Jag har gått över tiden, vecka 40+5, och jag vet att jag kan få vänta ett tag till. Men jag blir... 2
Svar
27
· Visningar
10 801
Senast: Syrran!
·
Övr. Barn Upptäckte för en tid sedan att en bekants 13-åriga dotter hade en blogg med det för mig provocerande namnet "swedish girl one". För... 2
Svar
39
· Visningar
4 618
Gravid - 1år Det här med foglossning är inget trevligt och jag vet inte om det är det jag har men misstänker det. Borde ringa min BM för att ev få... 2 3
Svar
52
· Visningar
6 131
Senast: Brandgul
·
V
Övr. Barn Egentligen så hör tråden hemma på förälder men samtidigt här så jag författar min lilla novell och hoppas på att tråden får stanna här...
Svar
13
· Visningar
2 475
Senast: Nisse
·
Övr. Barn Jag är helt värdelös på det här livet som mamma! Sonen är det bara bra med och han är urhärlig. Men det här jävla "livet"... Så sjukt... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 523
Senast: Tallhem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Leverera valp vid 12 veckor?