Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Z
Övr. Barn Jag är 22 år gammal och arbetslös. Bor tillsammans med min sambo på en gård som vi köpte gemensamt för två år sedan. Jag är gravid och... 2
Svar
26
· Visningar
2 989
Senast: Equilina
·
Gravid - 1år ..ja, var det en liten olyckshändelse som hände medsamma, eller dröjde det flera år och många försök innan du fick ditt lilla pyre? Jag... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 471
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Är jag den enda föräldern som väljer Happy Meal ibland när det är någon speciell leksak? Jag känner mig lite dum som vuxen när jag...
Svar
11
· Visningar
2 741
Senast: pixietail
·
N
Övr. Barn om tråden inte hör hemma här får moderatorn flytta den.' Jag fick en kopparspiral insatt för runt två månader sedan och ha sedan...
Svar
3
· Visningar
3 861
Senast: KisseNova
·
Gravid - 1år Så har vi fått dagisplats till John. Något som vi vill. Men jag har ju tyvärr fortfarande inte fått något jobb men hoppas verkligen...
Svar
17
· Visningar
1 849
Senast: MaRomer
·
Småbarn Emilia (13 manader) tycker om all mat, problemet är att hon inte har tid att sitta still och äta. Hon är ganska liten sa jag är lite...
Svar
8
· Visningar
1 121
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Det är inte jag som är gravid, utan kusin som ska få sitt tredje :) Men då de har total namntorka vill de ha förslag, så jag tänkte att... 2
Svar
39
· Visningar
4 621
Senast: Ramona
·
Gravid - 1år Så känns det när man inte sovit på 3 dygn, lyckats förstöra 2 tvättar, bebis är osedvanligt gnällig (hemma) och alla andra på... 2
Svar
38
· Visningar
2 621
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Jag letar efter unika och söta barnsaker både till min egen och i dop-present till min systerson. Någon som kan tipsa om någon bra sida...
Svar
4
· Visningar
1 267
Senast: Hyacinth
·
H
  • Låst
Övr. Barn Jag vill veta hur ni som är/har varit gravida och är rökare har gjort, tråden ska inte handla om rökningens/rökarens vara eller icke... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
13 025
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Hei Her kommer en tråd fra en som leser mye på Bukefalos,men skriver lite. Jeg fikk en datter den 2.april,terminen var 2.juni,så det...
Svar
8
· Visningar
1 351
Senast: vindvissla
·
Småbarn Nyss var det tur att 6 åringen inte var hemma när jag upptäckte sex repor (utöver alla kladdiga handavtryck) på TVn. Barnet vet mycket... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
9 393
Senast: movi
·
S
Gravid - 1år Jag är gravid med barn nr2 nu (3:e graviditeten då jag haft ett missfall). Denna graviditet är så otroligt olik den första... Om jag...
Svar
11
· Visningar
7 422
Småbarn Jag står inför en frukstansvärt svår uppgift. :angel: Min pojkväns lillasyster fyller 6 år idag och jag har fått i uppgift att köpa en...
Svar
7
· Visningar
11 044
Senast: alazzi
·
G
Gravid - 1år Det här är bakgrunden: I november förra året träffade jag en man som jag tyckte var "the one" på alla sätt och vis. Men efter en kort... 2
Svar
24
· Visningar
3 452
Senast: rutans
·
B
Övr. Barn Vad har ni till skolbarnen som håller i vätan? Skolgården är som en lerig åker. skulle behöva tips på väldigt bra kläder.
Svar
10
· Visningar
1 315
Senast: Thelma
·
Gravid - 1år När började ni köpa bebissaker när ni väntade första barnet? Och vad började ni med att handla? Väntar första barnet i september och... 6 7 8
Svar
153
· Visningar
15 547
Senast: jerseyko
·
R
Småbarn I september förra året blev min mamma akut sjuk. Man trodde först att hon fått en stroak men det visade sig vara hjärntumör. Efter några...
Svar
18
· Visningar
3 052
Senast: Apollo 13
·
L
Gravid - 1år Sitter och funderar mitt i natten/tidigt på morgonen... 1) Jag är gravid i vecka 21 (20+3 idag) och har inte ökat något alls i vikt... 2
Svar
31
· Visningar
3 386
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Ja, helt enkelt, ni som valt att inte låta båda förälder vara hemma med barnet, varför har ni gjort som ni har gjort? Är det intresse... 2
Svar
26
· Visningar
2 565
Senast: Gnarpis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?