Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Jag vet att det skrivits om den i både vår tråden och lite överallt- men jag tycker den kan få en egen tråd :) Lättare att hitta när man... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 842
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Vänder mig till allvetande bukefalos med en fråga jag funderar lite kring. Barn nr två är beräknad till den 11 september i år. I juli...
Svar
12
· Visningar
1 633
Senast: Freyja_bus
·
Gravid - 1år Kände mig manad att starta en ny för *OMG* Vad ni hunnit skriva under dagen :p 99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
99 851
Senast: zask
·
O
Övr. Barn Mår så himla dåligt så jag måste bara få ur mig detta. Det känns som att jag inte älskar mina barn :cry: Det är så jobbigt att vara... 2
Svar
27
· Visningar
3 685
Senast: rubytoo
·
E
Småbarn när sov era små hela natten utan att äta med...Min lilla vaknar ju fortf o vill ha nattmål hon e ju liten än 2 mån bara men vissa barn... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 744
Senast: rubytoo
·
Övr. Barn ja nu har ju smittan spridit sig till västkusten och min dotter är ju ute hos farmor och farfar i Ljungskile ganska mkt och där KRYLLAR...
Svar
15
· Visningar
1 248
Senast: Amuletten
·
Småbarn Ja, alla kloka, jag (vi) har beslutsångest! Hjälp mig med era kloka insikter är ni snälla! Min ljuvliga dotter sov snällt i egen säng... 2
Svar
24
· Visningar
2 143
Senast: Aningsfull
·
Övr. Barn Jag har funderat på att köpa en termometer till Norpan, våran vill vi fortsätta att använda i munnen när vi blir sjuka. Men vad fungerar... 2
Svar
21
· Visningar
3 736
Övr. Barn Min tjej här hemma är lite över 6 månader nu och har varit sjuk nu i två dar, Hon hostar väldigt mycket och nu undrar jag om man kan...
Svar
5
· Visningar
1 227
E
Gravid - 1år Som frågan lyder ;) Miraklet har hänt en natt då hon klarade sej hela 8 tim utan mat en natt men 2 nätter nu har hon vaknat vid 4-5... 2
Svar
32
· Visningar
2 571
Senast: sussiqt
·
Gravid - 1år Min snart två månader gamla bebis kräks vad som jag tycker verkar vara mer än normalt. Sedan förra ammningen har hon kräkts 5 gånger, en... 2
Svar
34
· Visningar
7 367
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Vad gör man med en 4 månaders som antagligen fått magsjuka? :crazy:
Svar
19
· Visningar
3 603
Senast: Raderad medlem 94602
·
M
Småbarn Ja jag är anonym! Jag tänkte att jag kanske kunde ha tur att hitta nån som jobbar på/är insatt i familjerätten här.. (jag tänker...
Svar
8
· Visningar
1 428
Senast: Betsy
·
Gravid - 1år Hej! Lillan har alltid kunnat sova i sin egen säng, brevid vår. Nu kändes det som en bra tid att låta henne sova i sitt eget rum...
Svar
17
· Visningar
1 381
Senast: kpist
·
Övr. Barn Men det är skit rent ut sagt! Sista dagen idag på andra veckan av inskolningen för barnen och för Isabelle har det gått huuur bra som... 2
Svar
31
· Visningar
3 790
Senast: mimmipigg
·
P
Gravid - 1år Det börjar närma sig att köpa nappflaskor nu då jag är i v 35. Till dottern har vi NUK men jag är inte jättenöjd med dem. Hålen är för... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 078
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Jag är inte orolig för missfärgningar eller så, för jag vill bara färga över lite blekta toppar. Men är det farligt med kemikalier... 2
Svar
21
· Visningar
3 318
Senast: EmmaTruelove
·
Gravid - 1år Hur gör ni när det blåser? Min lille kille tycker att det är grymt obehagligt då han tappar andan. Det blir svårt att vara ute då om han...
Svar
3
· Visningar
799
Senast: dee79
·
S
Gravid - 1år Hur länge funkar det att ha navelpiercing när man är gravid? Ni som har navelpiercing - hur har ni gjort med den när magen växer? Låtit... 2
Svar
20
· Visningar
2 652
Senast: fijja
·
Småbarn My är nu 14 månader lite drygt och har på senare tid sovit otroligt dåligt på nätterna och läggningen har blivit betydligt längre och...
Svar
10
· Visningar
2 712
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?