Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Någon som vet hur det fungerar, informationen på vår kommuns hemsida är inte så utförlig... Jag skulle vilja vänta med att låta Maja...
Svar
14
· Visningar
1 935
Senast: Ilxpo
·
Gravid - 1år När jag fick mitt första barn sa de att jag var trång över spinetaggarna. Det var en jobbig förlossning och de hade förberett för...
Svar
3
· Visningar
1 964
Senast: Embe
·
L
Gravid - 1år Vi var hos bm i morse, jag har gått in i vecka 39 (38+2). Bebisen har fortfarande inte sjunkit ner, han ligger i snett läge med... 2
Svar
23
· Visningar
13 192
Senast: viv
·
Småbarn Vår ursprungliga plan var/är att Ludvig ska börja på dagis i augusti nästa år, då han är 1 år o 9 månader. Nu har vi funderat lite på... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 769
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Ja hur tänker ni om denna situationen: Sonen 9 månader älskar sin hund. Men han är väldigt elak mot honom. Några av de saker han... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
15 852
Senast: vindvissla
·
W
Småbarn Hur har ni det hemma, leker era barn själva? Har en dotter på 3,5år som aldrig skulle komma på tanken att gå och leka med något av sina...
Svar
12
· Visningar
3 729
Övr. Barn Elin har en massa olika märken som hon haft sedan ödslen. Bland annat ett stort rött märke mitt i pannan, syns tydligt och då speciellt... 2
Svar
23
· Visningar
13 689
Senast: NewShot
·
M
Gravid - 1år Jag är gravid i vecka 12 (11+3) och är så totalt inkapabel att ta tag i något. Ska försöka beskriva vad som hänt. I höstas visade det...
Svar
13
· Visningar
6 274
Övr. Barn Vad tycker ni om förslaget att föräldrarna till barn som begår brott ska bli skadeståndsskyldiga? Jag som inte har barn tycker ju att...
Svar
7
· Visningar
1 153
Senast: Scilla
·
Övr. Barn nån som har några bra lekar man kan ha på 5-årskalas, hur har ni gjort ?
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: annan1
·
Gravid - 1år Min kille fyller 8 veckor imorgon. I många veckor hade han grym kolik, men det har lugnat sig lite (med återfall då och då). Dock har... 2
Svar
28
· Visningar
2 086
Senast: Flyttfogel
·
Småbarn Gör hostmedicinen gott även om man blandar den med en skvätt ProViva? Det är nämligen det enda sättet att få i min 2½åring medicinen...
Svar
3
· Visningar
1 175
Senast: Flyttfogel
·
Gravid - 1år kan man det? alltså blanda pulver och vatten och SEN värma? eller måste man värma vatten först och sen blanda? och hur länge...
Svar
14
· Visningar
6 686
Senast: Ilxpo
·
Småbarn Ja, Elina (21 mån) har blivit pappig till tusen. Och jag har lite svårt med hur jag skall förhålla mig. Det är bara pappa, pappa just...
Svar
19
· Visningar
2 675
Senast: Mitten
·
Småbarn Vid vilken ålder är det "lämpligast" att börja potträna? Typ om det är vid någon ålder som barnet känner att h*n är kissnödig men ändå...
Svar
9
· Visningar
2 197
Senast: Magini
·
Gravid - 1år Någon som skulle vilja förklara det för mig? Visste inte riktigt var jag skulle lägga tråden, men eftersom jag skaffar det för att...
Svar
10
· Visningar
950
Senast: zask
·
Gravid - 1år tänkte bara att jag ska höra med er kunniga... hur har de gått för er som färgat håret efter att ni fått barn? då menar jag typ sådär...
Svar
10
· Visningar
1 297
Senast: Ia*
·
W
Småbarn Har en dotter stax över 3år blöjfri på dagar och blöja på natten. Hon kissar max 2ggr / dag på toaletten, är inte det lite? Blöjan är...
Svar
6
· Visningar
8 377
Senast: Snyggve
·
S
Gravid - 1år Vi har en emmaljunga edge duo och nu när vi bytt bil så får den inte plats då vi även har en hundbur! Då jag är införstådd med att vi...
Svar
6
· Visningar
1 036
Senast: NeverEver
·
Övr. Barn En vän sitter just nu i en tråkig sits, sambon vill inte mer:( A vill inte betala underhåll till deras gemensamma barn utan tycker...
Svar
11
· Visningar
1 248
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sängproblem...
  • Bästa ögoncreme
  • Tjockistråden 4

Hund, Katt, Andra Djur