Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

C
  • Låst
Övr. Barn Som jag skrev i en annan tråd är jag nybliven gravid, och inte speciellt långt gången. Nyfiken är man och vill veta allt. Man vill ha...
Svar
3
· Visningar
1 163
Senast: Mithra
·
A
  • Låst
Övr. Barn Jag är gravid i vecka 9,,, de senaste dagarna har jag kännt ett läksigt obehag i magen, vet inte hur jag ska förklara,, det är som ett...
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: Tokmaja
·
C
  • Låst
Övr. Barn Så var det där då...det lilla strecket på testet ... Känner mig oerhört glad :banana: ...det var ju det här vi ville... men...
2
Svar
21
· Visningar
2 116
Senast: Björk
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är lite nyfiken på hur många av er som gick systematiskt till väga när ni bestämt er för att försöka bli gravida. Började ni ha sex...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 824
Senast: ecssory
·
  • Låst
Övr. Barn Min kille på 2,5 år tar ut sina armar från bältet i bilbarnstolen. Har någon något tips på hur man kan förhindra det? Givetvis spänner...
Svar
19
· Visningar
1 421
Senast: Welsh
·
J
  • Låst
Övr. Barn Har ni hört sägas att det spelar roll när i menscykeln man blev gravid om det ska bli en kille eller tjej? Har man sex precis före...
Svar
13
· Visningar
4 921
Senast: arna
·
  • Låst
Övr. Barn till barnen? Jag sitter och ska skriva en "önskelista" till jul till min tvååring och vill ha lite tips på utvecklande och kreativa...
Svar
10
· Visningar
3 873
Senast: Mirre
·
P
  • Låst
Övr. Barn Min bästa kompis har (inte helt oväntat) blivit med barn! Jag har nog ett tag kvar tills jag kommer i samma sits, och jag har faktiskt...
Svar
1
· Visningar
964
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Pratade med en bekant till mig som tränar ett flicklag födda -96.Han sa att "Bästa tjejen i laget valt att byta klubb.Och jag förstår...
2
Svar
35
· Visningar
3 588
Senast: slice
·
F
  • Låst
Övr. Barn till alla husmödrar och mammor. Om det fanns möjlighet, skulle ni vilja handla på nätet och få maten hemkörd? Om det fanns...
Svar
5
· Visningar
1 238
Senast: Sjalen
·
J
  • Låst
Övr. Barn Ni som har skolbarn hemma, hur ser ni på skolarbetet och hemuppgifterna barnen har? Själv har jag ingen koppling till skolan, mer än...
Svar
17
· Visningar
1 921
Senast: Jillybean
·
X
  • Låst
Övr. Barn ...för cranberry som skulle ha tvillingar ?
Svar
2
· Visningar
1 188
Senast: Yahoo
·
H
  • Låst
Övr. Barn God morgon! Nu har jag gjort ett grav test till, kunde inte vänta längre. Men det är så negativt så, ett litet svagt streck har det...
Svar
19
· Visningar
1 779
Senast: WhiskyP
·
  • Låst
Övr. Barn Kan man haft ett missfall trots att gravtestet efterat visade negativt? Nagot valdigt konstigt (och ackligt :eek: ) hande mig igar...
Svar
3
· Visningar
1 157
Senast: Merrimon
·
L
  • Låst
Övr. Barn Hur många år har ni mellan barnen? Och fanns det någon planering, eller blev det bara så? Eller hur många år har ni tänkt er?
2
Svar
22
· Visningar
3 234
Senast: Nidorina
·
  • Låst
Övr. Barn är det någon som haft det på sin bebis? Theo, 5 v fick det igår. Åkte raskt till läkaren som vi känner privat som tryckte tillbaka det...
Svar
6
· Visningar
1 867
Senast: nygammal
·
W
  • Låst
Övr. Barn Har funderat lite på vissa kommentarer från mina "hästkompisar" som har barn samt från folk här inne på Buke. Det är mycket "min...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 499
Senast: Miran
·
J
  • Låst
Övr. Barn Håller på att bli galen :crazy: :crazy: Mitt hår faller av i stora tussar ibland. Men vet ni, jag har kanske kommit på varför...
Svar
10
· Visningar
3 395
Senast: gulan
·
  • Låst
Övr. Barn Nu är lillan sjuk igen, det är exakt en vecka sedan sist... Samma sak förra gången, hämtade damen på dagis med en temp på 38,1 men hon...
Svar
6
· Visningar
910
  • Låst
Övr. Barn Veckorna rusar iväg och på måndag är det dags för ultraljud! :) Men jag måste erkänna att jag nu börjar bli väääldigt nervös! Inte...
Svar
15
· Visningar
12 601
Senast: Xeline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Åka långt tåg med katt
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp