Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Läser med stigande förvåning trådarna om dagis och barnflickor. Många verkar tycka att det per definition och en snudd på biologisk...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 753
Senast: fjolltroll
·
  • Låst
Övr. Barn Bebisar har ju reflexer och sånt redan från början. Så att de kan suga i sig mat osv. Min bebis orkade inte suga i sig mat själv så jag...
Svar
6
· Visningar
1 370
Senast: Thindra
·
  • Låst
Övr. Barn När kände ni en spark/rörelse i magen första gången?
2
Svar
25
· Visningar
2 863
Senast: mysko
·
  • Låst
Övr. Barn Läste nånstans att man kan få en mensliknande blödning ca 8 dagar efter ägglossning, när ägget fastnar i livmodern eller nåt.. Nån som...
Svar
3
· Visningar
1 056
Senast: jemaha
·
  • Låst
Övr. Barn Någon som har något liknande? Jag har bokat tid till farbror doktorn. Tror hon har alldeles för stora polyper och halsmandlar, det hade...
Svar
4
· Visningar
2 434
Senast: anhe
·
S
  • Låst
Övr. Barn Hejsan! Jag och min kille har varit tillsammans ett tag. Förra helgen så drack vi bägge två lite för mycket, detta resulterade i att...
2
Svar
20
· Visningar
2 435
Senast: strulpella
·
F
  • Låst
Övr. Barn Var äntligen och hälsade på familjens nytillskott, min lilla brorsdotter Linnea, som föddes den 30/9, i lördags. Vi har inte kunnat åka...
Svar
6
· Visningar
1 148
Senast: älgen
·
  • Låst
Övr. Barn Jag öppnar barnforumet ofta nu när Mian är tillbaka ihopp om att Mian ska förgylla min tillvaro med bäbisträdar i samma fantastiska...
Svar
2
· Visningar
1 075
Senast: Inte_Ung
·
S
  • Låst
Övr. Barn Superbekvämt! Viktor älskar sjalen och har börjat skratta när jag tar fram den. Väldigt smidigt att kunna sköta sitt och han är nöjd och...
Svar
13
· Visningar
1 633
Senast: alazzi
·
  • Låst
Övr. Barn Har läst tråden om ofrivillig barnlöshet och undrar lite hur ni tänker. Vad är det som är föräldraskap i erat sätt att resonera? Mia.
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 325
Senast: cetzyboy
·
  • Låst
Övr. Barn ...och raknar till 10. Eller i mitt fall, 10 miljoner...minst... :devil: Mandagmorgon. Glommer att stalla om vackarklockan efter...
Svar
1
· Visningar
1 091
Senast: Smulan75
·
  • Låst
Övr. Barn Den enormt odrägliga Alvina, 4,5 år, visade igår att hon inte bara är ett odjur, utan ett ganska gulligt odjur. Jag fyllde år igår...
Svar
6
· Visningar
1 335
Senast: Tassetass
·
  • Låst
Övr. Barn Jag ska sjunga på mitt kusinbarns dop ganska snart. Men jag har ingen aning om vad jag ska sjunga, förslag mottages tacksamt! Flickan...
Svar
6
· Visningar
8 771
  • Låst
Övr. Barn Mitt ibland alla trådar om mina och andras ungar adoptioner osv. Finns det någon mamma eller pappa här som har alkolister i släkten...
Svar
8
· Visningar
1 175
Senast: fjolltroll
·
  • Låst
Övr. Barn Varför anser så många att man måste ändra innehållet i sitt liv så totalt när man får barn? Jag tror att vi häst/hundmänniskor som blir...
2
Svar
26
· Visningar
2 577
Senast: Tee Showah
·
F
  • Låst
Övr. Barn En liten fråga från en som inte är så insatt i ämnet... Hur fungerar tygblöjor? Tvättar man dem i maskin, eller hur får man dem annars...
Svar
17
· Visningar
2 520
Senast: Cillavan
·
  • Låst
Övr. Barn I vissa bostadsområden (främst i Sthlm) vimlar det av familjer som har barnflickor. Oftast får barnflickan vara stand-in för föräldrarna...
2
Svar
22
· Visningar
2 644
Senast: fjolltroll
·
  • Låst
Övr. Barn vad är det för skillnad på mild plus välling och mild fullkorns välling? Har jag rätt om jag tror att hon kommer bli "mättare" av...
Svar
5
· Visningar
1 352
Senast: Pip
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som har barn i 11-årsåldern, badar ni vuxna tillsammans fastän barnet är hemma(med kompis el ensam) ?
2
Svar
31
· Visningar
4 692
Senast: Miran
·
F
  • Låst
Övr. Barn Nu har ännu ett barn blivit biten av de andra barnen på ett dagis i Malmö. Vad får barn att bita andra barn egentligen? Jag har aldrig...
Svar
10
· Visningar
1 582
Senast: Fjunet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp