Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn En toppendag helt enkelt! :) Först var vi iväg på Ultraljud, fick se en liten alien som levde rövare :love: Det var en helt...
2
Svar
25
· Visningar
2 167
Senast: Sablar22
·
H
  • Låst
Övr. Barn Ja, jag börjar fundera på om jag är hypokondriker el nå´t :crazy: . Jag tycker att jag har en hel drös med graviditets symptom och har...
Svar
8
· Visningar
1 088
Senast: Sunshine
·
  • Låst
Övr. Barn Som jag redan förstått. Men jag gjorde ett test ändå, bara för att få svart på vitt. Bara resten kvar nu då..... :angel:
Svar
8
· Visningar
1 232
Senast: rattalskare
·
T
  • Låst
Övr. Barn ..när man läser alla trådar här om alla som är gravida, jag älskade ju att vara gravid (de första 8 månaderna ska jag kanske tillägga...
Svar
11
· Visningar
1 268
Senast: KESOryttare
·
P
  • Låst
Övr. Barn Någon som vet vad man kan göra när hårbotten är torr och kliar? Tjejen kliar så det går hål :crazy: Droppar en sorts olja som jag köpt...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: Welsh
·
L
  • Låst
Övr. Barn Hej! Vill vara lite anonym här, så jag tog mitt andra användarnamn. Är i början av min graviditet och har precis börjat känna av...
Svar
10
· Visningar
6 566
Senast: ameo
·
T
  • Låst
Övr. Barn hur är det här när man är sjukskriven, läste någonstans för ett tag sedan att man var tvingad att ha barnet på dagis/skola för att man...
Svar
9
· Visningar
7 964
Senast: ameo
·
  • Låst
Övr. Barn Har inte testat mig än, det lär väl inte ens vara värt pengarna. Mensen är nu 5 dagar sen (är aldrig sen annars). Brösten börjar bli...
Svar
3
· Visningar
1 003
Senast: neywaz
·
M
  • Låst
Övr. Barn Är det nån härifrån som ska på UnderBARA BARN mässan i Sthlm i helgen? Jag har tänkt gå dit både fredag och lördag. Kanske vi kunde ses...
Svar
13
· Visningar
1 586
Senast: Magdalena
·
  • Låst
Övr. Barn På söndag är det dags för dop av min lille brorson, och då kommer man självklart till den svåra frågan - vad sjutton ger man i...
Svar
12
· Visningar
1 701
Senast: kolarbokalle
·
R
  • Låst
Övr. Barn Ja just detvart kan man få tag i en sådan på villket varuhus eller affärer finns de att köpa och villken storlek är de på?
Svar
16
· Visningar
2 022
Senast: rattalskare
·
  • Låst
Övr. Barn Har under några års tid haft drömmar om att skaffa barn. Men det känns som jag "bör" utbilda mig till något "riktigt" och hinna jobba...
Svar
5
· Visningar
1 251
Senast: taccotad
·
A
  • Låst
Övr. Barn Men hur "känns" det att man är gravid? Förutom att mensen försvinner. Alltså känner man sånt på sig i ett tidigt skede eller är...
Svar
9
· Visningar
2 438
Senast: Sablar22
·
  • Låst
Övr. Barn Vi har fått förskoleplats till vår dotter den 10 januari 2005. (troligen med inskolning från och med det datumet). :D Nu har vi stått i...
2
Svar
27
· Visningar
2 577
L
  • Låst
Övr. Barn Vi har ju nyss fått renoverat sonens rum med nya tapeter osv. Mormor, morfar och hans pappa har hjälpt till att finansiera ny säng, nya...
Svar
2
· Visningar
1 094
Senast: ETGT
·
A
  • Låst
Övr. Barn Vad ger ni era barn i veckopeng/månadspeng? Vad är åldern på barnen? Vi har gett våra två pojkar veckopeng ett bra tag nu. Kom att...
2
Svar
20
· Visningar
4 024
Senast: javill
·
I
  • Låst
Övr. Barn Upplys en okunnig... Min kompis åkte just in på BB. Vattnet har redan gått fast hon har 6-7 veckor kvar. Blir det problem med så...
Svar
3
· Visningar
1 482
Senast: Basilika
·
F
  • Låst
Övr. Barn När börjar magen växa egentligen när man är gravid? Antar att det precis som allt annat är individuellt, men på ett ungefär?
Svar
18
· Visningar
2 553
Senast: ameo
·
  • Låst
Övr. Barn Nu sitter jag och spånar lite på hur tonårsföräldrar har det och vänder mig till Er för att höra hur ni tänker: Skulle ni kunna tänka...
2
Svar
36
· Visningar
4 203
Senast: Sussie918
·
  • Låst
Övr. Barn Kära föräldrar! :D Se NI någon anledning att sluta med att ge en flaska välling morgon och kväll, när barnet gärna vill ha det...
2
Svar
30
· Visningar
2 795
Senast: Björk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Svensk politik nr 3
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp