Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Letade efter andra trådar med samma innehåll, men fann bara en stängd från 2005. Någon mer förälder här mer än mig som har barn med...
Svar
0
· Visningar
2 301
Senast: BitterAss
·
Övr. Barn Min sambos brorsdotter har fått ett epilepsianfall...:cry::( Hon är bara 5 år,lilla skruttan.. Hon hade lekt med en kompis i...
Svar
7
· Visningar
1 331
Senast: LadyFrost
·
Gravid - 1år Såg fram emot förlossningen av mer än det uppenbara skälet: foglossningen skulle försvinna i princip omedelbart hade jag fått berättat...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: boccia
·
Gravid - 1år jag tror att jag haft en liknande tråd tidigare, men hittar den inte så jag startar en ny.. Jag blir galen på detta krångel ang... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 311
Senast: FrontLine_
·
Gravid - 1år Hej, Jag undrar om jag är ensam om att känna så här eller om det finns fler.....:confused: Jag är gravid för tredje gången men nu med...
Svar
2
· Visningar
1 059
Senast: Ribbson
·
Övr. Barn Nu är det massor med utflykter "hit och dit" och jag börjar faktiskt tröttna på dessa matsäckar som måste med till skolan. Det ena... 2
Svar
24
· Visningar
2 117
Senast: krullisgirl
·
Gravid - 1år Sambon har börjat träna så duktigt nu, och jag vill också vara med o svettas.. ;) Men jag glömde fråga på efterkontrollen hur det är med...
Svar
9
· Visningar
941
Senast: chrysler
·
Gravid - 1år Jag sitter och kvällsfilosoferar (utan vin faktiskt) och tänkte på en grej. De små soldaterna, när de skjuts ut, hur hittar de ägget...
Svar
1
· Visningar
1 124
Senast: Stinaelin
·
P
Övr. Barn Vad tycker ni att är rimligt att statens ska stå för när det gäller föräldrapenning/föräldraledighet? Om vi helt bortser från hur det... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 487
Senast: golit
·
Småbarn Ja min dotter är 2 år. Nu ikväll så somnade hon som vanligt strax innan 20 och somnade gott. Men vaknade nu vid 23 helt jätteledsen...
Svar
11
· Visningar
13 227
Senast: ika77
·
P
Gravid - 1år Vi ska ha namngivningskalas i juli för Tyra. För mig kunde det kvitta men min sambo tycker att det skulle vara kul. Det är en chans att...
Svar
5
· Visningar
2 176
Senast: Piffelina
·
Småbarn Hur gammla måste barnen vara för att man ska kunna sätta dem på dagis? Har försökt få kontakt med kommun idag för att höra men utan... 2
Svar
22
· Visningar
2 524
Senast: oz_joj
·
J
Småbarn Har en flicka på fyra år som går på dagis. Hon är glad och go tjej som umgås med de flesta, både yngre och äldre, på sin avdelning...
Svar
15
· Visningar
2 256
Senast: break_a_leg
·
H
Gravid - 1år Spontant vilka namn är hög/lågstatus?? AKA WT-namn:crazy: Alltså 2000-talets conny, ronny och jonny. Jag kommer inte på något bättre... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
14 948
Senast: Willebillebus
·
Övr. Barn Hur länge är det rimligt att behöva vänta på rättning och bedömning av en novell i grundskolan? Jag har jobbat som lärare några år och... 2
Svar
32
· Visningar
3 647
Senast: Fnurra
·
Småbarn Jag har en underbar dotter på 2 år, jag älskar henne mest av allt i hela världen och vill vara vid hennes sida så länge som möjligt. Då...
Svar
17
· Visningar
1 780
Senast: Korven
·
Övr. Barn Jag är väldigt blyg som person. Min man ( fd då....;)) sa alltid att jag var socialt handikappad- och ja, det ÄR jag. Jag pratar inte... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 895
Senast: Enya
·
B
  • Låst
Småbarn Många sätter ju sina barn i dagis runt 1-2 år. Vår dotter är nu 16månader och jag villl gå hemma lääänge till. Visst är det ekonomiska... 4 5 6
Svar
118
· Visningar
8 512
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Några av er har säkert hört att havsnivån är ovanligt låg i år, och det vatten som "fattas" finner ni nu i mina ben haha! Helt...
Svar
10
· Visningar
4 607
Senast: CosmicQueen
·
S
Gravid - 1år Fick i helgen en blödning (gravid i 7:e veckan). Blev först orolig såklart men konstaterade rätt snabbt med tanke på hur jag mådde, å... 2
Svar
24
· Visningar
5 395
Senast: saltahajen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka